GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har opplevd å bli dobbelt fakturert for internet over flere måneder. Når jeg ringer om dette er det ingen som svarer i løpet av en hel dag - ringer heller ikke tilbake. Kun en gang har det lykkes å nå dem på telefon. De har lovet å betale tilbake, men det ser ut til at jeg må få bistand av brukerklagenemda for dette.
Hei, Jeg vil først og fremst beklage for denne opplevelsen du har hatt hos oss, jeg har ikke direkte innsyn i din sak hos oss men ønsker selvfølgelig å hjelpe deg. Anbefaler at du kontaker oss via epost eller chat da vi kan hjelpe deg fortere der. Ellers kan du prøve å ringe oss litt tidligere på dagen da vi har mindre pågang. Vennligs Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
2 timers ventetid for support ved feilmelding,både på tlf og chat via mobilnett
Jeg beklager du måtte vente så lenge, vi har ekstremt med pågang i det siste men gjør vårt beste for å hjelpe alle som kontakter oss. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Dette selskapet lurer deg inn i avtaler uten å montere og lever utstyr til angitt tid. Så krever dem mellom 4500kr og 9000kr for å avslutte tjenesten som du aldri har fått levert. Personlig skal jeg bruke advokat for å unngå gebyret stemnet mot meg og mulig anmelde selskapet.
Først og fremst vil jeg uttrykke min oppriktige beklagelse for den opplevelsen du har hatt hos oss. Det er dessverre tilfeller hvor leveranser kan bli forsinket på grunn av uforutsette hendelser. Selv om jeg ikke har direkte innsikt i din spesifikke sak, ønsker jeg selvfølgelig å bistå deg. Jeg oppfordrer deg til å ta kontakt med oss slik at vi kan nøye gjennomgå din sak sammen. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Om du liker å bruke store deler av dagen din på å erge deg over en tragisk kundeservice, Global Connect er stedet! Svarer ikke på flere timer, blir sendt rundt i ring. Verste jeg har vært borti. Beste hadde vært å legge ned denne scam bedriften. Snart 3 timer i kundeservice, chat og telefon. Fortsatt i kø.
Vi opplever for tiden en betydelig økning i henvendelser, og vi beklager ventetiden. Vi legger ned maksimal innsats for å betjene alle kunder som tar kontakt med oss. Dersom du ennå ikke har mottatt assistanse, vil jeg anbefale at du prøver å kontakte oss tidligere på dagen når ventetiden generelt er kortere. Jeg ønsker å uttrykke min oppriktige beklagelse på nytt. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Alle aspekter av kundeservice er svært,svært dårlig. Vær obs på at veiledning og hjelp vedrørende samarbeid med andre aktører som allente/rikstv etc blir bare krøll og merkostnad.
Hei Audun. Først og fremst vil jeg uttrykke vår dype beklagelse for den opplevelsen du har hatt. Vår høyeste prioritet er å levere førsteklasses kundeservice og å assistere våre kunder på mest mulig effektiv måte. Når det gjelder våre samarbeidspartnere, strekker vi oss langt for å yte bistand. Imidlertid er det viktig å merke seg at det er visse begrensninger i vårt evnerom når det gjelder dette spesifikke området. Vi vil imidlertid veilede deg i riktig retning, og TV-leverandøren vili noen tilfeller være den mest egnede instansen for å håndtere situasjonen. Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect privat
Her jeg bor har utleier byttet til Global Connect. Av 59 leietagere er det kun hos 2 at nettet fungerer ved overgangen. Servicen er elendig, ingen vet eller kan noe om noe som helst. Anbefales ikke!!
Hei Ole. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt hos oss så langt. Vi har som målsetning å levere førsteklasses kundeservice, og det beklager oss inderlig at du ikke har hatt en tilfredsstillende opplevelse Dersom dere ikke får nett ønsker vi gjerne å se sjekke opp i dette slik at vi kan finne en løsning på problemene dere opplever. Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat
Kom en selger fra global på døren mandag 11 april og var ganske "på". Ville tilby oss internett og tv pakke hos Riks tv. Pratet en stund med han og han lovte at fotballpakken Premier League var inkl. i tilbudet jeg fikk av han. Jeg spørte om å få det skriftlig, men det kunne han ikke, men garanterte at den fotballdelen var inkl. i pakken jeg fikk tilbudt om. dette var det så mange kunder som hadde spørt han om så det kunne han garantere.. Dum som jeg var så godtok vi tilbudet da vi "sparte" ganske mye pr mnd. Selger hadde fått garanti fra sin sjef om at fotballdelen var inkl. i pakken så var nok derfor jeg beit på.. Jeg sjekket opp med Riks tv etter en stund da jeg syntes det hørtes for godt ut til å være sant, og magefølelsen min stemte, Premier League var ikke inkludert. Vi sendte inn mail innenfor angrefristen, men det var desverre jeg som sendte mail og min samboer som sto i tilbudet.. Jeg fikk en del kontroll spm. av kundeservice i Global og om de kunne få prate med min samboer osv, og det kunne de, men etter en liten stund ble jeg satt på vent og da kundeservice kom tilbake så var det klart nei fra de siden jeg hadde sendt mailen og hun sto på papiret. Global sin selger har løyet meg rett opp i ansiktet og kunne avsluttet dette på en ryddig måte ved å bare godta vår angring, men neida.. Da får de ha en misfornøyd kunde ut bindingstiden også er jeg vekke for alltid. Kommer aldri til å anbefale noen jeg kjenner om dette firmaet. Får dere de på døren så anbefaler jeg at dere får alt skriftlig, for de lyger ganske heftig for å få til salg.
Hei, For det første vil jeg uttrykke min dype beklagelse for den opplevelsen du har hatt med vårt selskap. Når det gjelder din henvendelse om angring som ikke ble godkjent, vil jeg oppfordre deg til å vennligst ta kontakt med oss eller inngi en formell klage angående saken. Dette vil tillate oss å grundig undersøke og vurdere situasjonen. Vi har som målsetning å levere førsteklasses kundeservice, og det beklager oss inderlig at du ikke har hatt en tilfredsstillende opplevelse. Vennligst ta kontakt slik at vi kan hjelpe deg. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect