GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kunne fått flere ip adresser, ble fratatt tidliger uten at informasjon ble gitt
Hei Svein Tusen takk for tilbakemeldingen! 😊 Dette ønsker vi å hjelpe deg med, vi har dessverre litt pågang på våre telefon linjer i dag. Så om du har tid å er det bare å kontakte oss på Messenger eller via våre chat tjenester som du finner her: https://globalconnect.no/kundeservice/kontakt-oss/ 😊 Vennlig hilsen Globalconnect
Kjempe blide folk, super service! Veldig behjelpelige.
"Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! 😊 Vi setter stor pris på at du opplevde servicen vår som både super og behjelpelig. Vi jobber hardt for å gi kundene våre den beste opplevelsen, så det er fantastisk å høre at vi lyktes. Ta gjerne kontakt hvis det er noe vi kan hjelpe deg med! Vennlig hilsen Globalconnect
Dette er et av de mest useriøse firmaer jeg har vært borti. Det er ingen voksne på jobb. Vi går tidvis dagesvis uten nett. Det går utover jobb og skole. Vi står i timesvis i telefonkø hver gang. Når man endelig når fram til kundeservice er det aldri noen som har kunnskap eller som kan rette feilen. Da setter de samtalen over til en annen avdeling, så er man på plass 43 i køen i noen timer før man gir opp, og prøver på nytt neste dag. Jeg aner ikke hvor mange timer jeg har sittet i telefonkø de siste månedene, men det er ganske mange dagsverk tilsammen. Det fins internettleverandører som har et stabilt internett, abonnementssystemer som ikke av-registrerer abonnenter uten grunn, og en kundeservice som tar telefonen og som har litt kompetanse. GlobalConnect har ingenting av dette. Hilsen straks eks-kunde.
Hei, Vi beklager virkelig å høre om de utfordringene du har opplevd med tjenesten vår. Det er klart at hyppige avbrudd og lang ventetid i kundeservice påvirker hverdagen negativt, og vi forstår din frustrasjon, spesielt når dette går utover både jobb og skole. Vi har hatt økt pågang i det siste grunnet tekniske problemer, noe som dessverre har påvirket ventetidene våre. Vi jobber aktivt med å redusere køene og sikre at alle kunder får rask hjelp og løsning på eventuelle feil. Kundeservice og stabil drift er noe vi tar på største alvor, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss på disse områdene. Hvis du fortsatt har uløste problemer, oppfordrer vi deg til å kontakte oss direkte via Messenger, chat eller telefon, slik at vi kan følge opp saken din på best mulig måte. Vi setter pris på tilbakemeldingen din og håper vi får muligheten til å rette opp inntrykket ditt. Vennlig hilsen, GlobalConnect
Norges mest elendigste kundeservice Norges mest elendigste kundeservice. Vi bestilte fiber 29 Juli hos dere som ennå ikke er montert. 13. Oktober skrev dere sist at dere skulle ringe meg for å ordne opp elendig kundebehandling og ordne slik at vi fikk montert fiberkabel. I dag 29 Oktober har det ikke skjedd noe som helst med installasjon. Vi ble oppringt av dere og montør, men montør fikk kansellert bestillingen av dere. Vi har forsøkt å komme oss ut av kontrakten med dem siden dem ikke klarer å levere dette. De nekter å la oss heve kontrakten på noe vi ikke får levert uten å betale dyrt for det. Ikke kan vi få noen seriøse selskap til å levere til oss siden vi ikke kommer ut av bindingen. Anbefaler INGEN å inngå avtale med dette useriøse selskapet. Dem prøver å besvare dårlige tilbakemeldinger på nett for at andre ikke skal se hvor useriøst hele Global Connect er. Mange mange mange dårlige tilbakemeldinger på ulike sider der folk beskriver det samme. Styr unna dem.
Hei Det er beklagelig du har hatt en slik opplevelse med oss, dette ønsker vi å se mer inn på men vi finner deg dessverre ikke i våre systemer. Fint om du kan kontakte oss på Messenger eller her:https://globalconnect.no/kundeservice/kontakt-oss/ slik at vi kan se på din sak sammen Vennlig hilsen Globalconnect
Jeg hadde fiber og wifi som fungerte bra, helt til sameiet gjorde en bestilling hos GlobalConnect. Nå er nett og signal ekstremt upålitelig, og jeg er ofte nødt til å bruke 5G. Det er ofte mellom 30 min og 2 timer kø hos kundeservice, og de ringer ikke nødvendigvis tilbake når de lover. Folka man får snakke med der, er ofte hyggelige, men de har ikke vært i stand til å hjelpe. Og de er jo åpenbart underbemannet. Håper sameiet bytter leverandør så snart det er mulig.
Hei, Dette ønsker vi å hjelpe deg med, slike opplevelser som dette skal ikke skje noe vi beklager for. Vi har dessverre stor pågang over vår telefon kø siste tiden men hvis du kontakter oss via chat her: https://globalconnect.no/kundeservice/kontakt-oss/ så skal vi få behandlet din sak raskere. Vennlig Hilsen Petter | Globalconnect
Pakketilbud med bredbånd og TV-pakke har forskjellige startdatoer og forskjellige oppsigelsestider.Tv addonementet starter umiddelbart, mens internett når de klarer å levere linje. Dette tilfelle 6 mnd etter. Tv pakken var pllutselig over dobbelt så dyr med 3 mnd oppsigelse, Global sier en mnd før. Regningene kommer uansett
Hei Geir Takk for din tilbakemelding. Dette er noe som vi ønsker å følge opp med deg, men jeg finner ikke din kontakt informasjon dessverre her. Her ønsker vi å følge dette opp med deg for å få rettet opp i dette så at vi og vår samarbeidspartner kommer på samme tidslinje. Fint om du kan ta kontakt med oss slik at vi får orden i dette og kommer til en fin løsning. Vennlig Hilsen Petter | Globalconnect
Leverer nå så dårlige signaler at en ikke lengre kan streame en film via Netflix. Var bra når de het Homenet
Hei Vi beklager for dårligere signal som du opplever, dette ønsker vi å hjelpe deg med så fort som mulig. Dessverre så finner vi ikke noen kontaktinformasjon her som vi kan kontakte deg via. Fint om du kan kontakte oss her: https://globalconnect.no/kundeservice/kontakt-oss/ så vi kan få hjulpet deg som kunde i dag. Vennlig Hilsen Petter | Globalconnect