GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi har vært kunde hos globalconnect(Gjennom mange oppkjøp) i samlet sett over 10år. Dessverre havnet vi i en situasjon etter at det ble besluttet at bygget vi leide ble revet, og globalconnect kunne ikke levere linje på vår nye lokalisering. Dem var da behjelpelig med å sette oss i kontakt med annen leverandør, slik at vi dermed fikk byttet leverandør og fikk ny linje levert på vår nye lokasjon(Signal). Så langt tenkte jeg at dette var virkelig bra kundeservice, men den opplevelsen snudde raskt når jeg oppdager at de velger å beholde bindingstiden på leveransen, på tross av at dem ikke kan levere oss linje på ny lokasjon, samt at kundesentret hos globalconnect var de som besørget at vi ble oppringt av nyleverandør. Så nå er vi så heldige at vi betaler dobbelt linjeleie i 24 mnd. Takk for god service til lojal kunde over 10 år! Årets kaktuser går utelukket til Globalconnect. Ingen av mine selskap skal noen gang være kunder der igjen!
Har aldri vært mer misfornøyd.. Ble lovt avslag pga hastigheten er lavere(25%)enn jeg betaler for. Men da må jeg binde meg for 12 mnd. Snakker om koselige kundebehandlere. 😡
Man betaler for 1000/1000, men den hastigheten kan man se langt etter: Målt mot nærmeste node (for mitt vedkommende Broadnet Tromsø) så får jeg 909/929 Mbps. Det samme gjør de jeg kjenner som bruker Homenet. Så det er altså ingen flaskehals lokalt, eller på utstyret innenfor MCen til Broadnet. Men så kommer problemet: Målt mot f.eks. Telenor i Oslo er hastigheten elendig. En sjelden gang får man hastighet opp mot 400 Mbps, men vanligvis under 300. Hastigheten opp er langt bedre, vanligvis rundt 800 Mbps. Homenet påstår etter gjentatte klager at det ikke er noe feil, og prøver å skylde på kundene, til tross for at det er åpenbart at kapasiteten i nettet deres er for dårlig.