GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg hadde fiber og wifi som fungerte bra, helt til sameiet gjorde en bestilling hos GlobalConnect. Nå er nett og signal ekstremt upålitelig, og jeg er ofte nødt til å bruke 5G. Det er ofte mellom 30 min og 2 timer kø hos kundeservice, og de ringer ikke nødvendigvis tilbake når de lover. Folka man får snakke med der, er ofte hyggelige, men de har ikke vært i stand til å hjelpe. Og de er jo åpenbart underbemannet. Håper sameiet bytter leverandør så snart det er mulig.
Hei, Dette ønsker vi å hjelpe deg med, slike opplevelser som dette skal ikke skje noe vi beklager for. Vi har dessverre stor pågang over vår telefon kø siste tiden men hvis du kontakter oss via chat her: https://globalconnect.no/kundeservice/kontakt-oss/ så skal vi få behandlet din sak raskere. Vennlig Hilsen Petter | Globalconnect
Pakketilbud med bredbånd og TV-pakke har forskjellige startdatoer og forskjellige oppsigelsestider.Tv addonementet starter umiddelbart, mens internett når de klarer å levere linje. Dette tilfelle 6 mnd etter. Tv pakken var pllutselig over dobbelt så dyr med 3 mnd oppsigelse, Global sier en mnd før. Regningene kommer uansett
Hei Geir Takk for din tilbakemelding. Dette er noe som vi ønsker å følge opp med deg, men jeg finner ikke din kontakt informasjon dessverre her. Her ønsker vi å følge dette opp med deg for å få rettet opp i dette så at vi og vår samarbeidspartner kommer på samme tidslinje. Fint om du kan ta kontakt med oss slik at vi får orden i dette og kommer til en fin løsning. Vennlig Hilsen Petter | Globalconnect
Leverer nå så dårlige signaler at en ikke lengre kan streame en film via Netflix. Var bra når de het Homenet
Hei Vi beklager for dårligere signal som du opplever, dette ønsker vi å hjelpe deg med så fort som mulig. Dessverre så finner vi ikke noen kontaktinformasjon her som vi kan kontakte deg via. Fint om du kan kontakte oss her: https://globalconnect.no/kundeservice/kontakt-oss/ så vi kan få hjulpet deg som kunde i dag. Vennlig Hilsen Petter | Globalconnect
Bestilte globalconnect ,de kom for og montere i juli under fotball em.Det ble ikke mottatt eller montert utstyr fra globalconnect. Jeg sa at det ikke kunne skje da.Etter dette sier globalconnect at viss jeg skal forlate avtalen så må jeg betale 4500 kr hvilket jeg gjorde. Nå etter x antall måneder kommer de med en regning på 5142 kr da de mener jeg har en oppegående avtale. Makan til kjeltringer skal man leite lenge etter.Jeg sier at de må bare sende opphør,og jeg får til svar at de ikke har grunnlag for å la avtalen opphøre.Så de nesten på beroper seg en avtale som ikke er mulig og si opp. KJELTRINGER. For all del folk ikke la globalconnect komme inn i deres bolig på noen hvis. Er kunde hos Telenor og har vært det før og under denne prosessen. Det har uproblematisk forhold til Telenor.
Hei Svein Vi beklager for opplevelsen som du har hatt med oss og setter pris på tilbakemeldingen så vi kan forbedre oss. Her høres det ikke ut som du har fått oppfølgingen som du har trengt i din sak, vi ønsker dermed å se videre på saken med deg. Fint om du kontakter oss når du har tid slik at vi kan få tatt en prat angående problemene som du har møtt på så vi kan finne frem til en god løsning. Vennlig Hilsen Petter | Globalconnect
Har hatt Global i 3 år nå, aldri vært mer fornøyd. Stabilt som bare rakkeren, men bruker deco mesh wifi utstyr for ingenting kan måle seg med det. Ser ut som flere sliter med wifi men de fjerner det med å kjøpe seg bedre wifi utstyr på power eller Elkjøp. Mer stabil fiber har jeg ikke hatt!!
Hei, Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding! Det er utrolig hyggelig å høre at du har hatt en så stabil og god opplevelse med oss i hele tre år. Deco mesh WiFi-utstyr er absolutt et godt valg for å sikre best mulig dekning, og vi er glade for at du har funnet en løsning som fungerer perfekt for deg. Vi setter stor pris på at du deler dine erfaringer, og at du er fornøyd med stabiliteten på vår fiber. Skulle du noen gang ha behov for hjelp eller spørsmål om tjenestene våre, er det bare å ta kontakt. Vennlig hilsen, Petter | GlobalConnect
Vi har nå vært uten internett / tv i 20 døgn. Vi har brukt minst 10 timer på å stå i ulike køer hos Global Connect sin kundeservice. Montør skulle komme i løpet av tre virkedager, dukker ikke opp og det er ingen proaktiv kommunikasjon til oss som kunder. Nå er det så lang ventetid på kundeservice at vi ikke får tak i dem. Om jeg hadde vært sjef i Global Connect ville jeg skammet meg. Dette er en svært dårlig drevet bedrift
Hei, Vi beklager på det sterkeste den lange nedetiden du har opplevd, samt den frustrasjonen som har oppstått i forbindelse med vår kundeservice. Vi forstår at 20 dager uten internett og TV, kombinert med manglende kommunikasjon fra vår side, er helt uakseptabelt. At montøren ikke dukket opp som avtalt, og at dere har hatt vanskeligheter med å få tak i oss, er virkelig ikke slik vi ønsker at våre kunder skal oppleve tjenesten vår. Vi ser alvorlig på dette og ønsker å få rettet opp i saken snarest. Vennligst kontakt oss så snart du har mulighet, eller send oss en e-post med ditt kundenummer og detaljer, så vi kan få orden saken din og sikre at den blir håndtert raskt. Vi beklager igjen for alle ulemper, og vi vil gjøre vårt beste for å finne en løsning. Vennlig hilsen, Petter | GlobalConnect
Bestilling av fiber i august 2024, med lovnad om levering innen ca. 6 uker. Purret flere ganger, uten å få tidspunkt for installasjon. Når vi endelig fikk kontakt med kundeservice, ble leveringstiden opplyst til ca. 6-8 uker. Siste oppdatering fra Global disConnect er "mangel på installasjons teknikere" og mulig levering i desember eller til neste år!! HÅPLØST !!
Hei Takk for at du tar deg tid til å dele din erfaring. Vi forstår at du er frustrert over forsinkelsene med installasjonen, og vi beklager virkelig at vi ikke har klart å leve opp til forventningene dine når det gjelder leveringstid. Situasjonen med mangel på installasjonsteknikere har dessverre påvirket enkelte bestillinger, og vi gjør alt vi kan for å løse dette så raskt som mulig. Vi ønsker gjerne å følge opp saken din mer konkret og finne en løsning. Vennligst ta kontakt med oss direkte, slik at vi kan få sett nærmere på saken din og gi deg mer nøyaktig informasjon om fremdriften. Vi beklager igjen for ubeleiligheten dette har medført, og håper vi kan få rettet opp i dette snarest. Vennlig hilsen, Petter | GlobalConnect