Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Eidsiva Bredbånd
2.4
116 verifiserte omtaler

Eidsiva Bredbånd omtaler og erfaringer

Ingen trend

Eidsiva Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
116 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#62
Forferdelig
Eidsiva Bredbånd er rangert
#62 av 67 fiberleverandørerer
11%
Forferdelig
11% anbefaler Eidsiva Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 116 omtaler om Eidsiva Bredbånd

FILTRER OMTALER
8
5
13
22
68
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Eidsiva Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Prisen trekker ned vurderingen min

Omtale av  Marit

Jeg synes Eidsiva bredbånd fungerer greit og virker mer stabilt enn da jeg hadde 5G nett med Telia. Jeg byttet til Eidsiva da de ga meg et billigere og bedre tilbud. Men prisen har gått mye opp. Prisen trekker ned på min vurdering.

Ustabilt og trekt

Omtale av  Bjørnar J

Håpløst ustabilt og trekt nett. Ofte utstyr som henger seg opp. Og feil på sentraler

Dårlig kundebehandling

Omtale av  Oppgitt

Man må være veldig forsiktig når man skal forhandle frem en avtale. Nå lager de heller ikke noe opptak av samtalen. De lover en ting men når fakturaen kommer er det noe annet. Totalprisen stemmer, men det er en 40/60 deling som ikke blir omtalt ved avtaleinngåelse. Hvis arbeidsgiver skal stå for bredbånd betyr det at arbeidsgiver får en mindre del av kostnaden og du sitter igjen med en betydelig større del av kostnaden enn forutsatt. Dette er dårlig kundebehandling. Jeg klaget etter de14 dagene, så får vi se hvordan de behandler klagen!!

Stabilt internett til en god pris

Omtale av  Thor A. B

Etter å ha prøvd flere ulike leverandører, har jeg vært kunde hos Eidsiva bredbånd i flere år. Tjenestene de leverer er svært stabile og til god pris. Har ikke hatt behov for kundeservice, så det kan jeg ikke uttale meg om

Blandet følelse.

Omtale av  Randi

Alt fungerer godt, bortsett fra prisen... Blir dyrt for én enslig pensjonist.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Stort sett fornøyd

Omtale av  Randi K. S

Er fornøyd slik det er, en begynner å bli kostbart for en pensjonist.

Finn en annen levrandør hvis mulig…

Omtale av  Terje H

Dårlig hastighet og nesten ikke trådløsesignaler ved ruteren…

Rask levering.

Omtale av  Helge

Rask oppkobling. Og god rettledning for oppstart av altibox.

Skade

Omtale av  Else M

Veldig fornøyd med dere 😉. Telenor grov av kabelen min ,men dere kom å reparerte den

Ikke imponert i dag..

Omtale av  Margrete

Ikke mulig for to personer å se på forskjellige serier samtidig. Til og med nettaviser laster treigt.

Svar fra Eidsiva Bredbånd
14.11.2024 10:16

Hei, Margrete! Takk for din henvendelse. Hvis du opplever en såpass ustabil tjeneste så vil jeg anbefale deg å ringe vår tekniske support. Ta gjerne en reset av hjemmesentralen din aller først, dersom du ikke allerede har gjort det. Holde inne knappen i det lille reset-hullet bak på boksen i ca 10 sekunder med en binders, kulepenn e.l. Dersom problemet vedvarer etter dette, kan du ringe oss på 612 00 612 for et skikkelig feilsøk, så er jeg helt sikker på vi får løst det. Mvh Eidsiva Bredbånd

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Styr unna hvis du kan

Omtale av  Christoffer B

Stadige prisoppganger uten noen god begrunnelse. Selskapet oppfører seg som en monopolbedrift.

Svar fra Eidsiva Bredbånd
22.10.2024 10:10

Hei Christoffer, Takk for din tilbakemelding. Vi forstår at hyppige prisøkninger kan være frustrerende, og vi beklager at dette har påvirket din opplevelse negativt. Vi jobber med å sikre at våre priser reflekterer kvaliteten på tjenestene vi tilbyr, og vi setter pris på din tilbakemelding for å kunne forbedre oss. Vennligst kontakt oss direkte på 612 00 612, chat eller e-post så vi kan diskutere dette nærmere og finne en løsning som kan forbedre din opplevelse. Vennlig hilsen, Eidsiva Bredbånd

ikke valgmulighet

Omtale av  Dagfinn B

Som en annen skrev, dere øker hastigheten uten at vi blir spurt. Ingen valg. Derfor har vi byttet til en annen tilbyder.

Svar fra Eidsiva Bredbånd
18.10.2024 09:25

Hei, Dagfinn! Takk for din tilbakemelding. Det har ved et par anledninger vært en endring i vårt sortiment, som har gjort at enkelte har blitt flyttet over på en annen hastighet. Senest da vi faset ut 100mbps til fordel for 150mbps. Denne gikk dog til samme pris, så det var i realiteten bare en oppgradering av abonnementet til alle som satt med 100mbps. Ring oss gjerne på 612 00 612 dersom du har noen spørsmål rundt dette. MVh Eidsiva Bredbånd

Svar til Eidsiva

Omtale av  Mons I. T

Hvorfor ikke komme ut å måle hastighet uten å måtte ha betalt for det! Det er dere som bør bevise at vi får den hastigheten vi betaler for, å da blir det målt riktig også. Å sende ut nye modem når de kundene har blir for gamle. Dere er jo dyre nok

Svar fra Eidsiva Bredbånd
16.10.2024 10:17

God formiddag, Mons! Vi har flere metoder i våre systemer for å undersøke dette, der vi kan se verdier på linja, kjøre pingtester og diverse som gir oss en indikator på tilstanden frem til fiberkonverteren på veggen din. Så vi har stort sett langt mer oversikt her i våre systemer enn kundene selv har, i hvert fall på hva som skjer på selve linja. Nå har jeg ikke noe eksakt tall på hvor mange, men i de aller fleste tilfeller er det ikke på linja feilen sitter. Med unntak, så klart. Skulle vi sendt ut montør til alle som opplever lav hastighet på Wi-Fi, så hadde det blitt hinsides høye kostnader. Mvh Eidsiva Bredbånd

Unaturlig dyrt

Omtale av  Gejr H

Dyrere og dyrere. Prisen for det tregeste nettet 150/150 har økt med over 16% det siste året. Betaler nå 829kr/mnd. De norske nettprisene er generelt høye, og de øker unaturlig mye.

Svar fra Eidsiva Bredbånd
11.10.2024 14:53

Takk for din tilbakemelding. Vi har full forståelse for at en slik økning i pris ikke faller i smak. Dessverre er det slik at kostnader for drift og vedlikehold øker i takt med resten av samfunnet, og det merkes på alle sin lommebok. Anbefaler deg å ringe vårt kundesenter på 612 00 612 og forhøre deg om et tilbud på ditt abonnement. Det er mulig å gjøre for alle kunder som ikke allerede er i en avtaleperiode. Mvh Eidsiva Bredbånd As

Høy kostnad

Omtale av  Tom

For dyrt, høy kostnad for å ha utvidet nettsignal/wifi i hele huset. Dårlig sender i utgp.

Svar fra Eidsiva Bredbånd
14.10.2024 11:50

Hei, Tom! Takk for din tilbakemelding. Dersom man opplever dårlig dekning bør man nok vurdere forsterkere. Der har vi noe som heter Altibix Wi-Fi Overalt, hvilke koster kr 49,- pr mnd pr punkt, og det er en 60 dagers fornøydhetsgaranti. Altså du får tilbake pengene du har betalt om du ikke er fornøyd. Ring oss på 612 00 612, så får vi sett på det. Mvh Eidsiva Bredbånd

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig kundeservice

Omtale av  Jørgen H

Dårlig kundeservice. Tar ikke tlf. Ringer ikke opp igjen. Holdt på i to dager. Ventetid tilsammen uten at de har tatt tlf er 3 timer og 47 minutter. Flytter meg frem til plass 2 og 1 i køen så bryter det. De ringer heller ikke opp om man ber om tilbakemelding. Det var helt likt når jeg forsøkte få tak i eidisva i fjor også.

Svar fra Eidsiva Bredbånd
14.10.2024 11:53

Hei, Jørgen! Takk for din tilbakemelding. Veldig synd å høre at du har blitt sittende i såpass lang kø uten å få den hjelpen du trengte. Der er det helt klart forbedringspotensiale, og vi tar til oss kritikken. Dessverre er det i enkelte perioder ekstra mye pågang, og da anbefaler jeg å heller bare vente til litt senere på dagen. Kundeservice har åpent til klokken 22 i hverdager. Mvh Eidsiva Bredbånd

Eidsiva Bredbånd

Har tilegnet profilen
Eidsiva Bredbånd deltar på Bytt.no

Eidsiva Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Eidsiva Bredbånd besvarer omtaler

Eidsiva Bredbånd har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Eidsiva Bredbånd ønsker tilbakemeldinger

Eidsiva Bredbånd benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR