Eidsiva Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg synes Eidsiva bredbånd fungerer greit og virker mer stabilt enn da jeg hadde 5G nett med Telia. Jeg byttet til Eidsiva da de ga meg et billigere og bedre tilbud. Men prisen har gått mye opp. Prisen trekker ned på min vurdering.
Håpløst ustabilt og trekt nett. Ofte utstyr som henger seg opp. Og feil på sentraler
Man må være veldig forsiktig når man skal forhandle frem en avtale. Nå lager de heller ikke noe opptak av samtalen. De lover en ting men når fakturaen kommer er det noe annet. Totalprisen stemmer, men det er en 40/60 deling som ikke blir omtalt ved avtaleinngåelse. Hvis arbeidsgiver skal stå for bredbånd betyr det at arbeidsgiver får en mindre del av kostnaden og du sitter igjen med en betydelig større del av kostnaden enn forutsatt. Dette er dårlig kundebehandling. Jeg klaget etter de14 dagene, så får vi se hvordan de behandler klagen!!
Etter å ha prøvd flere ulike leverandører, har jeg vært kunde hos Eidsiva bredbånd i flere år. Tjenestene de leverer er svært stabile og til god pris. Har ikke hatt behov for kundeservice, så det kan jeg ikke uttale meg om
Alt fungerer godt, bortsett fra prisen... Blir dyrt for én enslig pensjonist.
Er fornøyd slik det er, en begynner å bli kostbart for en pensjonist.
Dårlig hastighet og nesten ikke trådløsesignaler ved ruteren…
Rask oppkobling. Og god rettledning for oppstart av altibox.
Veldig fornøyd med dere 😉. Telenor grov av kabelen min ,men dere kom å reparerte den
Ikke mulig for to personer å se på forskjellige serier samtidig. Til og med nettaviser laster treigt.
Hei, Margrete! Takk for din henvendelse. Hvis du opplever en såpass ustabil tjeneste så vil jeg anbefale deg å ringe vår tekniske support. Ta gjerne en reset av hjemmesentralen din aller først, dersom du ikke allerede har gjort det. Holde inne knappen i det lille reset-hullet bak på boksen i ca 10 sekunder med en binders, kulepenn e.l. Dersom problemet vedvarer etter dette, kan du ringe oss på 612 00 612 for et skikkelig feilsøk, så er jeg helt sikker på vi får løst det. Mvh Eidsiva Bredbånd
Stadige prisoppganger uten noen god begrunnelse. Selskapet oppfører seg som en monopolbedrift.
Hei Christoffer, Takk for din tilbakemelding. Vi forstår at hyppige prisøkninger kan være frustrerende, og vi beklager at dette har påvirket din opplevelse negativt. Vi jobber med å sikre at våre priser reflekterer kvaliteten på tjenestene vi tilbyr, og vi setter pris på din tilbakemelding for å kunne forbedre oss. Vennligst kontakt oss direkte på 612 00 612, chat eller e-post så vi kan diskutere dette nærmere og finne en løsning som kan forbedre din opplevelse. Vennlig hilsen, Eidsiva Bredbånd
Som en annen skrev, dere øker hastigheten uten at vi blir spurt. Ingen valg. Derfor har vi byttet til en annen tilbyder.
Hei, Dagfinn! Takk for din tilbakemelding. Det har ved et par anledninger vært en endring i vårt sortiment, som har gjort at enkelte har blitt flyttet over på en annen hastighet. Senest da vi faset ut 100mbps til fordel for 150mbps. Denne gikk dog til samme pris, så det var i realiteten bare en oppgradering av abonnementet til alle som satt med 100mbps. Ring oss gjerne på 612 00 612 dersom du har noen spørsmål rundt dette. MVh Eidsiva Bredbånd
Hvorfor ikke komme ut å måle hastighet uten å måtte ha betalt for det! Det er dere som bør bevise at vi får den hastigheten vi betaler for, å da blir det målt riktig også. Å sende ut nye modem når de kundene har blir for gamle. Dere er jo dyre nok
God formiddag, Mons! Vi har flere metoder i våre systemer for å undersøke dette, der vi kan se verdier på linja, kjøre pingtester og diverse som gir oss en indikator på tilstanden frem til fiberkonverteren på veggen din. Så vi har stort sett langt mer oversikt her i våre systemer enn kundene selv har, i hvert fall på hva som skjer på selve linja. Nå har jeg ikke noe eksakt tall på hvor mange, men i de aller fleste tilfeller er det ikke på linja feilen sitter. Med unntak, så klart. Skulle vi sendt ut montør til alle som opplever lav hastighet på Wi-Fi, så hadde det blitt hinsides høye kostnader. Mvh Eidsiva Bredbånd
Dyrere og dyrere. Prisen for det tregeste nettet 150/150 har økt med over 16% det siste året. Betaler nå 829kr/mnd. De norske nettprisene er generelt høye, og de øker unaturlig mye.
Takk for din tilbakemelding. Vi har full forståelse for at en slik økning i pris ikke faller i smak. Dessverre er det slik at kostnader for drift og vedlikehold øker i takt med resten av samfunnet, og det merkes på alle sin lommebok. Anbefaler deg å ringe vårt kundesenter på 612 00 612 og forhøre deg om et tilbud på ditt abonnement. Det er mulig å gjøre for alle kunder som ikke allerede er i en avtaleperiode. Mvh Eidsiva Bredbånd As
For dyrt, høy kostnad for å ha utvidet nettsignal/wifi i hele huset. Dårlig sender i utgp.
Hei, Tom! Takk for din tilbakemelding. Dersom man opplever dårlig dekning bør man nok vurdere forsterkere. Der har vi noe som heter Altibix Wi-Fi Overalt, hvilke koster kr 49,- pr mnd pr punkt, og det er en 60 dagers fornøydhetsgaranti. Altså du får tilbake pengene du har betalt om du ikke er fornøyd. Ring oss på 612 00 612, så får vi sett på det. Mvh Eidsiva Bredbånd
Dårlig kundeservice. Tar ikke tlf. Ringer ikke opp igjen. Holdt på i to dager. Ventetid tilsammen uten at de har tatt tlf er 3 timer og 47 minutter. Flytter meg frem til plass 2 og 1 i køen så bryter det. De ringer heller ikke opp om man ber om tilbakemelding. Det var helt likt når jeg forsøkte få tak i eidisva i fjor også.
Hei, Jørgen! Takk for din tilbakemelding. Veldig synd å høre at du har blitt sittende i såpass lang kø uten å få den hjelpen du trengte. Der er det helt klart forbedringspotensiale, og vi tar til oss kritikken. Dessverre er det i enkelte perioder ekstra mye pågang, og da anbefaler jeg å heller bare vente til litt senere på dagen. Kundeservice har åpent til klokken 22 i hverdager. Mvh Eidsiva Bredbånd