Eidsiva Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er ikke så mye å si: Høy pris og dårlig kundeservice. Styr unna hvis du kan.
Ekstremt lett å legge til innhold i tv/nettpakke. Ekstremt vanskelig å si opp hvis man vil endre. Styr unna.
Har ikke hatt Internett og TV siden fredag morgen, ringte inn fredag for å få hjelp til å fikse det. Snakket med en relativt hyggelig fyr, som sa det var noe galt med fiberledningen og at det skulle komme en montør å fikse dette. Fikk allikevel en melding fredag kveld hvor det stod at problemet fikses innen i kveld 23:59 - men allikevel når jeg våknet lørdag morgen var det ingen Internett. Jeg ringte så inn igjen mandag morgen, da jeg som mange andre nå i korona tiden er avhengig av Internett pga hjemmekontor. Har nå brukt opp min mnd 4G!!! Mandag fikk jeg beskjed om at det fikses innen 16:00. Når jeg da tar kontakt med kundeservice igjen sier de at det er bestilt noen til å fikse problemet. Men hvorfor mottar jeg ingen som helst melding underveis på hvor i prosessen de er eller at de ikke får fikset problemet innen tiden det skulle fikses????!? Jeg får jo ikke gjort jobben min.. Er pottelei av dette og fortjener gratis Internett ut 2020
Vurderer du "Norges raskeste og beste fiber? Det eneste du får er hodepine! Og hvis du er heldig kan du kanskje se en hel film ute at du mister nettet. Kanskje du tilogmed klarer å gjøre deg ferdig i nettbanken, men da er du jaggu heldig! Har betalt for 100/100 linje og får 10/10 De har faktisk endret mitt abonnement UTEN at jeg bestilte eller tok kontakt. De legger ALLTID skylden på deg. Jeg hadde trodd Et så etablert firma ville vært ydmyke og innrømmet en feil, men det kan du se lenge etter. Når jeg bestilte fra dem første gang sa jeg at jeg har boksen montert. Vedkommende var frekk nok til å si at det hadde jeg nok ikke. Måtte betale engangs summen på 4-5000 pluss at arbeidet ville ta tid. Fikk noen andre til å ringe for meg og da var internett på plass 3 dager etter. Altså, De prøvde LURE meg og de vil prøve seg på alle. KJELTRINGER I dag avsluttet de meg som kunde uten at jeg har bedt om det, stikk motsatt faktisk. HOLD DERE LANGT UNNA!!!
Verste svindelen jeg har blitt utsatt for, kjøpte hus i et området der i følge altibox de kunne tilby fiber via Eidsvia. Bestilte først i februar og fikk ordrebekreftelse og skrevet under gjensidig avtale om jeg skulle få fiber. Månene gikk, og da sommeren kom kunne de ikke levere pga for lite søkere i området. De ga forresten ikke beskjed om det før jeg ringte til den inkompetente kundeservice de har med en frekk en på telefonen. Senere bestilte jeg på nytt en måned senere, å joda de skulle levere, fikk også avtale signert av begge parter og alt så ut til å stemme. Men så plutselig får jeg en frekk sms at de ikke kan levere igjen pga ikke nok salg i regionen. Det ligger en fiberkabel på tomta og det er egentlig bare å koble seg på. Ren svindel!
Vi har alltid hatt den laveste hastigheten på fiber, men en etter en er disse hastighetene blitt kutta ut. Det laveste ligger nå på 100/100, og prisen har bare gått oppover. De har monopol på fiber i Innlandet og oppfører seg deretter.
Jeg trodde jeg skulle få supert nett når jeg fikk fiber. Dessverre aldri før hatt så dårlig, foruten isdn tiden.
Helt forferdelig nett, detter ut hele tiden, og Eidsiva kommer bare med dårlige unnskyldninger! Skal nok bytte til Telenor, hadde det i min forrige leiligheten og der var det aldri noen problemer!
Eidsiva respekterer ikke kunder som har dårlige signaler. Ikke velg denne leverandøren.
Nett kommer å går, lav hastighet, styr unna, frekk kundebehandling...
Har ventet på Fiber som jeg ble lovet i Oktober 2019. Nå er det Mars 2020 og enda ikke mottatt noen. Den ansvarlige for utbyggingen her kommer hele tiden med unnskyldninger som ikke stemmer. Datoen for tilkobling blir stadig utsatt men nye dårlige unnskyldninger som ikke stemmer. Aldri vært borti noe mere useriøst firma en Eidsiva Bredbånd. Bygge ut fiber er tydeligvis noe dem ikke klarer. Elendig planlegging gjør at folk må vente i månedsvis og år etter den egentlige avtalen dem knyttet seg til. Avtalebrudd er noe dem tydeligvis ikke bryr seg om. Må jo være en veldig dårlig ledelse i Eidsiva Bredbånd som ikke tar grep etter så mye klager og dårlig anmeldelse.
Totalt udugelig fiber, mister nettet titt å ofte, frekk kundeservice som ikke har kompetanse, ekstrem varierende hastighet minutt for minutt, ekstremt dyrt i forhold av hva du får. Positivt: ingenting! Kommer det en selger til deg, jag han så langt du får han!
Vi ble tilbudt bredbånd på vår fritidseiendom. Vi har nå hatt bredbånd noen år hvor vi synes prisen har vært på grensen. Etter en stund ser vi at de har "Hytte" abonnement som hadde passer oss bra. Kontaktet de angående dette, men fikk bare et overlegent svar om at vi ikke hadde rett på hytte abonnement. Jeg la frem dokumentasjon fra kommunen som viser at eiendommen er regulert som fritidseiendom, men de nekter plent. Synes det er rart at de har sin egen definisjon på hytte. Nå øker de prisen kraftig og prøver å pynte på det med å øke hastigheten, noe vi ikke trenger. Om du ønsker bra kundeservice vil jeg holdt meg langt unna Eidsiva Bredbånd.
De tror nå at de er enerådende i visse distrikter og øker prisene dramatisk. Vi blir påtvinget andre hastigheter i abonnementet enn det vi trenger og de øker da prisen med ca 30%. Kundeservice gir rett og slett blaffen i kundene da det virker som de svarer en av hundre henvendelser. Skylder på at de har problemer med utgående mail men er de en nettleverandør skulle de vel klare å få orden på det skulle man tro. Dekning med levert ruter er meget dårlig så skal man ha dekning må det kjøpes ny. Som vanlig et dårlig unnskyldende svar fra kundeservice hvorfor det er slik.
Jeg har tegne avtale for 3 år siden da prisen var 429 kr i mnd men nå vil de har 639 kr i mnd. Jeg syns slik prispolitikk er rett og slett frekk. Ser også ikke forskjell i hastigheten om det vært tidlig 30 mbs eller i dag 100 mbs. Bare tull, må søke etter noe annet.
Dette holder ikke mål, lovet tilbud ikke holdt, ullent svar fra kundeservice. Har vi hatt andre bredbåndleverandører hadde vi valgt annerledes. Hatt ADSL fra Telenor, helt en annen klasse.