Eidsiva Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde Eidsiva for 4 år tilbake.. da var det treg kundeservice og ustabilitet på deres tjenester. Fikk Viken Fiber og har vært strålende fornøyd!!! ble nå overført til Eidsiva Bredbånd automatisk.. da startet problemene igjen! Akkurat samme som for 4 år siden 😂og 189 kroner dyrere enn tidligere om jeg ikke binder meg (gammel kunde) til 12 måneder.. aldri i verden! Lykke til! Dere kommer til å tape mye kunder nå. Var så fornøyd med Viken Fiber.
Det er problematisk med for få tilbydere. Da blir det dyrt og kundeservice kan lene seg tilbake. Begge forhold er gjenkjennelige hos Eidsiva.net
Mangler internett i huset til stadighet. En ustabil fiberlinje fra leverandøren Eidsiva som ikke ser ut til å få bukt med problemet.
Har hatt behov for kontakt to ganger. Første gangen fulgte de aldri opp det de lovet, andre gangen var det umulig å nå fram både på telefon og via nett (mobilnett fordi tjenesten var falt ut)
Må bruke to rutere hvis du vil bruke din egen. Dyrest i klassen og dårlig kundeservice.
altfor ofte ingen internett eller ustabil internett. Alt for lange ventetider på servicetelefonen. Som 4. i køen ga jeg opp etter 30 minutter uten å rykke opp i køen. Jeg antar at det kun er én person for hele Norge på tjenestelinjen. Du må betale hele beløpet hver måned, uansett om du har internett eller ikke. Den desidert verste servicen
Hastighet og stabilitet er er elendig ut fra hva vi betaler. Kundeservice kommer du igjenom Hvi du har flaks.