Eidsiva Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Brudd på linje over flere dager. Lover stadig at «feilen utbedres innen kort tid» og nekter å gi mer info om hva feilen faktisk er. Kundeservice er unnvikende og vanskelig å få tak i. En av flere dårlige erfaringer med selskapet. Bør unngås for en hver pris om mulig.
Vi har hatt mye tull med både tv og internett til å begynne med. Kundebehandling gjør jobben sin og vi har hatt reparatører her flere ganger. Har også hatt avslag på pris på levert tjeneste. Nå ser det ut til at det fungerer godt. Grei hastighet og tv fungerer uten at bilde låser seg. Kan vel ikke forlange mer når det er gammel koax som er gravd ned på 80 tallet som blir brukt. Reparartører/montører har gjort jobben sin og justert og byttet komponenter på linjen. Og de kommer innen kort tid. Det er dyktige folk som er på teknisk når vi ringer. Hadde ønsket at de kunne levere fiber hit, men den gang ei. Alt i alt er jeg fornøyd Eidsiva kunde.
Er ikke så mye å si: Høy pris og dårlig kundeservice. Styr unna hvis du kan.
Ekstremt lett å legge til innhold i tv/nettpakke. Ekstremt vanskelig å si opp hvis man vil endre. Styr unna.
Har ikke hatt Internett og TV siden fredag morgen, ringte inn fredag for å få hjelp til å fikse det. Snakket med en relativt hyggelig fyr, som sa det var noe galt med fiberledningen og at det skulle komme en montør å fikse dette. Fikk allikevel en melding fredag kveld hvor det stod at problemet fikses innen i kveld 23:59 - men allikevel når jeg våknet lørdag morgen var det ingen Internett. Jeg ringte så inn igjen mandag morgen, da jeg som mange andre nå i korona tiden er avhengig av Internett pga hjemmekontor. Har nå brukt opp min mnd 4G!!! Mandag fikk jeg beskjed om at det fikses innen 16:00. Når jeg da tar kontakt med kundeservice igjen sier de at det er bestilt noen til å fikse problemet. Men hvorfor mottar jeg ingen som helst melding underveis på hvor i prosessen de er eller at de ikke får fikset problemet innen tiden det skulle fikses????!? Jeg får jo ikke gjort jobben min.. Er pottelei av dette og fortjener gratis Internett ut 2020
Vurderer du "Norges raskeste og beste fiber? Det eneste du får er hodepine! Og hvis du er heldig kan du kanskje se en hel film ute at du mister nettet. Kanskje du tilogmed klarer å gjøre deg ferdig i nettbanken, men da er du jaggu heldig! Har betalt for 100/100 linje og får 10/10 De har faktisk endret mitt abonnement UTEN at jeg bestilte eller tok kontakt. De legger ALLTID skylden på deg. Jeg hadde trodd Et så etablert firma ville vært ydmyke og innrømmet en feil, men det kan du se lenge etter. Når jeg bestilte fra dem første gang sa jeg at jeg har boksen montert. Vedkommende var frekk nok til å si at det hadde jeg nok ikke. Måtte betale engangs summen på 4-5000 pluss at arbeidet ville ta tid. Fikk noen andre til å ringe for meg og da var internett på plass 3 dager etter. Altså, De prøvde LURE meg og de vil prøve seg på alle. KJELTRINGER I dag avsluttet de meg som kunde uten at jeg har bedt om det, stikk motsatt faktisk. HOLD DERE LANGT UNNA!!!
Verste svindelen jeg har blitt utsatt for, kjøpte hus i et området der i følge altibox de kunne tilby fiber via Eidsvia. Bestilte først i februar og fikk ordrebekreftelse og skrevet under gjensidig avtale om jeg skulle få fiber. Månene gikk, og da sommeren kom kunne de ikke levere pga for lite søkere i området. De ga forresten ikke beskjed om det før jeg ringte til den inkompetente kundeservice de har med en frekk en på telefonen. Senere bestilte jeg på nytt en måned senere, å joda de skulle levere, fikk også avtale signert av begge parter og alt så ut til å stemme. Men så plutselig får jeg en frekk sms at de ikke kan levere igjen pga ikke nok salg i regionen. Det ligger en fiberkabel på tomta og det er egentlig bare å koble seg på. Ren svindel!