Eidsiva Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forferdelig produkt og kundeservice. Styr unna! Kontakter kundeservice gang på gang, uten at det hjelper. Det virker som om routere og wifi-punkt rett og slett er av elendig kvalitet. De jeg snakker med på kundeservice, ser også ut som om de ikke vet hva de driver med. Kan ikke vente til å hå over til Telenor igjen, der det var null tull.
Hei, Geir! Takk for din tilbakemelding. Forferdelig og elendig syns jeg var strengt, men vi tar det til oss. Produktet fiberbredbånd i seg selv er jo ikke et dårlig produkt, så det spørs om ikke det har skjedd noe spesielt her som har ført til at din opplevelse ikke ble som den burde vært. Når det gjelder Wi-Fi punkter, så har vi nå et produkt som heter Altibox Wi-Fi Overalt, som fungerer meget bra. I motsetning til de gamle AirTies som ikke sto helt til forventningene. Dersom du sitter med AirTies, ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på 612 00 612, så skal vi se på noen alternativer. Mvh Eidsiva Bredbånd
Bra kvalitet, men for dyrt. Ca kr 17000,- pr år inkl. TV-pakke. Alt for mye å betale for fattige pensjonister!
Hei, Terje! Takk for din tilbakemelding. Det høres ut som du betaler full pris for ditt abonnement. Da anbefaler jeg på det sterkeste at du ringer oss på 612 00 612 og snakker med salgsavdelingen vår, så går det an å be om et tilbud og en rabattert pris i 12 mnd. mot at du binder deg. Mvh Eidsiva Bredbånd
Jeg kontaktet kundeservice pga. gjentatte utfall(varslet) over en periode på 2 mnd, og de sier at de kan ta nettet mitt så ofte de vil uten å kompensere for det. Dette synes jeg er ufattelig dårlig
Hei, Robin! Takk for din tilbakemelding. Så lenge det er snakk om vedlikehold av nettet så kan vi det, ja. Dersom det blir mange ganger over en kortere periode så burde vi nok vurdere å kompensere, men da må hver enkelt situasjon vurderes individuelt. Det pelier dog ikke å være nødvendig med gjentatte brudd, så hvis du føler det blir for mye, send oss gjerne en henvendelse på skjemaet du finner på eidsiva.no så vil mine kollegaer på saksbehandling ta en nøye vurdering av din sak. Mvh Eidsiva Bredbånd
Utrolig dårlige på å følge opp meg som eksisterende kunder som ikke har streaming fra samme leverandør. Har derfor valgt å bytte leverandør.
Hei, Jens! Må innerømme jeg ikke helt forstår hva du mener her, men ta gjerne kontakt med oss på 612 00 612 så skal vi prøve så godt vi kan å hjelpe deg. Mvh Eidsiva Bredbånd
Dyrt og klarer ikke bevise at de klarer å levere det de lover av hastighet. Sure i kundeservice og mener du må ordne dette selv
Hei, Mons! Takk for din henvendelse. Det nærmeste vi kan komme å "bevise" at hastigheten er god, er at vi kan se på verdiene på linja. Styrken på lyset begge veier i fiberkabelen sier ofte litt om hva kunden opplever. Så skal det sies at i 19 av 20 tilfeller så er det andre ting som hemmer hastigheten, og da gjerne at forholdene for de trådløse singalene er begrenset. Så må jeg bare beklage hvis du har møtt på noen som fremstår som sure, det skal vi absolutt ikke gjøre. Anbefaler deg å prøve kundeservice igjen på 612 00 612, så får vi undersøkt nærmere. Mvh Eidsiva Bredbånd
Jeg har hatt en pågående selger på døra 3 ganger for noen år siden og takket nei. I kveld dukket det opp en ny selger og spør etter min datter som nå er myndig for å selge inn fiber til henne. Ganske drøyt eller? Det kommer aldri fiber fra Eidsiva i mitt hus, det kan jeg love..
Hei, Gro! Takk for din tilbakemelding. Det hørtes ut som en noe kynisk måte å forsøke å selge på. Vi tar det til oss og tar lærdom av det. Mvh Eidsiva Bredbånd
For dyrt. Betalte 739,- månedlig for internett med lavere hastighet.
Hei, F! Takk for din tilbakemelding. Når det gjelder pris, så skal vi ligge omtrent på snittet av markedet ellers. Fiber er et kostbart produkt, og driftingen blir dyrere i takt med andre ting her i samfunnet. Så jeg er helt enig i at det begynner å bli dyrt, men det er det hos alle. Så kan det også være typ introduksjonstilbud diverse leverandører opererer med som gjør at prisen blir betydelig billigere det første året, og sammenligner man ordinærpriser med disse tilbudene så vil differansen se unormalt høy ut. Ring oss gjerne på 612 00 612 og be om et tilbud, så kan det være noe å hente. Mvh Eidsiva Bredbånd