Eidsiva Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mistet WiFi i ettermiddag og ringte kundeservice. Da var det stengt til 17:30 p.g.a. Intern Tilstelling. ringte 17:30 og fikk svar 18:45, det skal ikke være mulig å vente så lenge. På tide de ansetter flere folk på kundeservice. Stakkars de som jobber der og får all kjeften, den burde sendes til ledelsen ( hvis der finnes slik i dette firma )
umulig å komme i kontakt med på telefon for de som trenger det! Har forsøkt å ta kontakt på telefon opptil flere ganger men havner i tlf.køen og ventet i opp til45min. Da har jeg mistet tålmodigheten. kommer heller ikke i kontakt på Eidsiva sin nettside da det det står at mitt passord er feil uansett hvilket passord jeg prøver.
Eidsiva bredbånd klarer ikke å fikse elendig hastighet etter gjentatte samtaler. Ingen tilbakemelding, ingen case nummer som gjør at man kan følge saken, håpløs kvalitet på telefonsamtaler. Styr langt unna om du har alternativer.
Det er skriftlig bekreftet åpning av bredbånd til (anonymisert), 13. August. Jeg ser ved en tilfeldighet at det passordet jeg må ha, er sendt til feil telefonnummer. Jeg har sittet i telefonen et utall ganger og opp til 20 minutter med et lydbånd som forteller det samme om og om igjen, siden fredag, og snakket med en kontakt som vistnok har meldt inn problemet til et senter. Jeg er frustrert og sint! Dette må dere klare å fikse i dag! Dere har for få til å svare på telefon! Vær så snill å melde i fra når det høyst nødvendige bredbåndet er åpnet. Mvh Kristin J.
Hører ikke, lange ventetider, hjelper ikke med å løse problemer. Anbefaler å bytte til noen andre
Har hatt så og si null problem. 99.9% oppetid. Har fiber500 og altibox tv. Vært fiberkunde siden 2013. Hyggelig support de få gangene jeg har hatt behov. Dyrt? Kanskje. Men med kvaliteten og stabiliteten jeg får så er jeg fornøyd. Og at de er de eneste som gadd å bygge fiber her jeg bor. Måler 530mbit ned og 496mbit opp med kabel rett i modemet. Over wifi så får jeg selvfølgelig varierende resultat. Hadde radiobrebånd fra Eidsiva før 2013. Det var dårlig.
Frekk og arrogant kundebehandler. Dårlig opplevelse. Send kundebehandleren på et oppfriskningskurs.