Eidsiva Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De tror nå at de er enerådende i visse distrikter og øker prisene dramatisk. Vi blir påtvinget andre hastigheter i abonnementet enn det vi trenger og de øker da prisen med ca 30%. Kundeservice gir rett og slett blaffen i kundene da det virker som de svarer en av hundre henvendelser. Skylder på at de har problemer med utgående mail men er de en nettleverandør skulle de vel klare å få orden på det skulle man tro. Dekning med levert ruter er meget dårlig så skal man ha dekning må det kjøpes ny. Som vanlig et dårlig unnskyldende svar fra kundeservice hvorfor det er slik.
Jeg har tegne avtale for 3 år siden da prisen var 429 kr i mnd men nå vil de har 639 kr i mnd. Jeg syns slik prispolitikk er rett og slett frekk. Ser også ikke forskjell i hastigheten om det vært tidlig 30 mbs eller i dag 100 mbs. Bare tull, må søke etter noe annet.
Dette holder ikke mål, lovet tilbud ikke holdt, ullent svar fra kundeservice. Har vi hatt andre bredbåndleverandører hadde vi valgt annerledes. Hatt ADSL fra Telenor, helt en annen klasse.
Prisen for fiber har økt med over 28% på to år. Nå sist så avsluttet de den hastigheten/abonnementet jeg hadde og flyttet meg opp til dobbel hastighet og la på 110 kroner på prisen :(
Hadde ADSL fra Eidsiva fra 2015-2018 med utallige brudd av nettet, og dyre priser som bare økte og økte med tiden uten noe forbedring av produktet. Tror jeg betalte over 500 kroner i måneden for 3-4 Mb/s ADSL. Gikk over til fiber 300 i 2018 og hastigheten ligger bare rundt 15-25 Mb/s. Jeg har en kampanjepris på 100 kroner avslag. Nå betaler jeg 549 for fiber 300. Jeg fikk beskjed fra Eidsiva at prisen til fiber 300 skal øke til over 800 kroner. Fiber 100 koster over 600 og fiber 300 skal koste over 800. Det vil si når bindningstiden og kampanjeprisen er over må jeg enten gå ned i hastigheten og betale MER, eller betale 250 kroner MER for samme produkt. Ingen logikk og ingen god deal :( Har ikke opplevd noe negativt med kundeservice.
Har en 300/300 linje, men denne hastigheten har jeg aldri opplevd. Vært i kontakt med support flere ganger, de kommer med svake unnskyldninger.
Dårlig med info om nye linjer på faktura, linjeleie osv. Øker pris med 3-400kr for samme båndbredde, null info.