Eidsiva Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rask oppkobling. Og god rettledning for oppstart av altibox.
Veldig fornøyd med dere 😉. Telenor grov av kabelen min ,men dere kom å reparerte den
Ikke mulig for to personer å se på forskjellige serier samtidig. Til og med nettaviser laster treigt.
Hei, Margrete! Takk for din henvendelse. Hvis du opplever en såpass ustabil tjeneste så vil jeg anbefale deg å ringe vår tekniske support. Ta gjerne en reset av hjemmesentralen din aller først, dersom du ikke allerede har gjort det. Holde inne knappen i det lille reset-hullet bak på boksen i ca 10 sekunder med en binders, kulepenn e.l. Dersom problemet vedvarer etter dette, kan du ringe oss på 612 00 612 for et skikkelig feilsøk, så er jeg helt sikker på vi får løst det. Mvh Eidsiva Bredbånd
Stadige prisoppganger uten noen god begrunnelse. Selskapet oppfører seg som en monopolbedrift.
Hei Christoffer, Takk for din tilbakemelding. Vi forstår at hyppige prisøkninger kan være frustrerende, og vi beklager at dette har påvirket din opplevelse negativt. Vi jobber med å sikre at våre priser reflekterer kvaliteten på tjenestene vi tilbyr, og vi setter pris på din tilbakemelding for å kunne forbedre oss. Vennligst kontakt oss direkte på 612 00 612, chat eller e-post så vi kan diskutere dette nærmere og finne en løsning som kan forbedre din opplevelse. Vennlig hilsen, Eidsiva Bredbånd
Som en annen skrev, dere øker hastigheten uten at vi blir spurt. Ingen valg. Derfor har vi byttet til en annen tilbyder.
Hei, Dagfinn! Takk for din tilbakemelding. Det har ved et par anledninger vært en endring i vårt sortiment, som har gjort at enkelte har blitt flyttet over på en annen hastighet. Senest da vi faset ut 100mbps til fordel for 150mbps. Denne gikk dog til samme pris, så det var i realiteten bare en oppgradering av abonnementet til alle som satt med 100mbps. Ring oss gjerne på 612 00 612 dersom du har noen spørsmål rundt dette. MVh Eidsiva Bredbånd
Hvorfor ikke komme ut å måle hastighet uten å måtte ha betalt for det! Det er dere som bør bevise at vi får den hastigheten vi betaler for, å da blir det målt riktig også. Å sende ut nye modem når de kundene har blir for gamle. Dere er jo dyre nok
God formiddag, Mons! Vi har flere metoder i våre systemer for å undersøke dette, der vi kan se verdier på linja, kjøre pingtester og diverse som gir oss en indikator på tilstanden frem til fiberkonverteren på veggen din. Så vi har stort sett langt mer oversikt her i våre systemer enn kundene selv har, i hvert fall på hva som skjer på selve linja. Nå har jeg ikke noe eksakt tall på hvor mange, men i de aller fleste tilfeller er det ikke på linja feilen sitter. Med unntak, så klart. Skulle vi sendt ut montør til alle som opplever lav hastighet på Wi-Fi, så hadde det blitt hinsides høye kostnader. Mvh Eidsiva Bredbånd
Dyrere og dyrere. Prisen for det tregeste nettet 150/150 har økt med over 16% det siste året. Betaler nå 829kr/mnd. De norske nettprisene er generelt høye, og de øker unaturlig mye.
Takk for din tilbakemelding. Vi har full forståelse for at en slik økning i pris ikke faller i smak. Dessverre er det slik at kostnader for drift og vedlikehold øker i takt med resten av samfunnet, og det merkes på alle sin lommebok. Anbefaler deg å ringe vårt kundesenter på 612 00 612 og forhøre deg om et tilbud på ditt abonnement. Det er mulig å gjøre for alle kunder som ikke allerede er i en avtaleperiode. Mvh Eidsiva Bredbånd As