Eidsiva Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hvorfor ikke komme ut å måle hastighet uten å måtte ha betalt for det! Det er dere som bør bevise at vi får den hastigheten vi betaler for, å da blir det målt riktig også. Å sende ut nye modem når de kundene har blir for gamle. Dere er jo dyre nok
God formiddag, Mons! Vi har flere metoder i våre systemer for å undersøke dette, der vi kan se verdier på linja, kjøre pingtester og diverse som gir oss en indikator på tilstanden frem til fiberkonverteren på veggen din. Så vi har stort sett langt mer oversikt her i våre systemer enn kundene selv har, i hvert fall på hva som skjer på selve linja. Nå har jeg ikke noe eksakt tall på hvor mange, men i de aller fleste tilfeller er det ikke på linja feilen sitter. Med unntak, så klart. Skulle vi sendt ut montør til alle som opplever lav hastighet på Wi-Fi, så hadde det blitt hinsides høye kostnader. Mvh Eidsiva Bredbånd
Dyrere og dyrere. Prisen for det tregeste nettet 150/150 har økt med over 16% det siste året. Betaler nå 829kr/mnd. De norske nettprisene er generelt høye, og de øker unaturlig mye.
Takk for din tilbakemelding. Vi har full forståelse for at en slik økning i pris ikke faller i smak. Dessverre er det slik at kostnader for drift og vedlikehold øker i takt med resten av samfunnet, og det merkes på alle sin lommebok. Anbefaler deg å ringe vårt kundesenter på 612 00 612 og forhøre deg om et tilbud på ditt abonnement. Det er mulig å gjøre for alle kunder som ikke allerede er i en avtaleperiode. Mvh Eidsiva Bredbånd As
For dyrt, høy kostnad for å ha utvidet nettsignal/wifi i hele huset. Dårlig sender i utgp.
Hei, Tom! Takk for din tilbakemelding. Dersom man opplever dårlig dekning bør man nok vurdere forsterkere. Der har vi noe som heter Altibix Wi-Fi Overalt, hvilke koster kr 49,- pr mnd pr punkt, og det er en 60 dagers fornøydhetsgaranti. Altså du får tilbake pengene du har betalt om du ikke er fornøyd. Ring oss på 612 00 612, så får vi sett på det. Mvh Eidsiva Bredbånd
Dårlig kundeservice. Tar ikke tlf. Ringer ikke opp igjen. Holdt på i to dager. Ventetid tilsammen uten at de har tatt tlf er 3 timer og 47 minutter. Flytter meg frem til plass 2 og 1 i køen så bryter det. De ringer heller ikke opp om man ber om tilbakemelding. Det var helt likt når jeg forsøkte få tak i eidisva i fjor også.
Hei, Jørgen! Takk for din tilbakemelding. Veldig synd å høre at du har blitt sittende i såpass lang kø uten å få den hjelpen du trengte. Der er det helt klart forbedringspotensiale, og vi tar til oss kritikken. Dessverre er det i enkelte perioder ekstra mye pågang, og da anbefaler jeg å heller bare vente til litt senere på dagen. Kundeservice har åpent til klokken 22 i hverdager. Mvh Eidsiva Bredbånd
Dyrt synes jeg. Og dyrt å få gravd til fiber. Ønsker en bedre pris
Hei, Marielousie! Hvis du ringer oss på 612 00 612 og snakker med vår salgsavdeling, så går det an å fremforhandle en ny avtale. Mvh Eidsiva Bredbånd
Hastigheten er veldig dårlig til tider. Du bruker ofte veeeeeelig lang tid på å komme inn på feks VG. Kan umulig være 4 eller 5G.
Hei, Christin! Her anbefaler jeg på det sterkeste at du ringer vår tekniske support på 612 00 612, så får vi feilsøkt og funnet ut hva som forårsaker dette. Du har helt rett i at det ikke er hverken 4G eller 5G, det er ikke trådløst i det hele tatt. Vi leverer stort sett en fysisk tilkobling via fiberoptisk kabel. I enkelte områder er det snakk om de gamle COAX-kablene, men disse er på vei til å fases helt ut. Mvh Eidsiva Bredbånd
Dyrt men bra. 1400/mnd ellernesten 17000/år er drøyt….
Hei, Øyvind! Takk for hyggelig tilbakemelding. Slå på tråden til 612 00 612, så kan det hende det er mulig å få ned prisen littt i bytte mot en 12 mnds bindingstid. Mvh Eidsiva Bredbånd