Eidsiva Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har ventet på Fiber som jeg ble lovet i Oktober 2019. Nå er det Mars 2020 og enda ikke mottatt noen. Den ansvarlige for utbyggingen her kommer hele tiden med unnskyldninger som ikke stemmer. Datoen for tilkobling blir stadig utsatt men nye dårlige unnskyldninger som ikke stemmer. Aldri vært borti noe mere useriøst firma en Eidsiva Bredbånd. Bygge ut fiber er tydeligvis noe dem ikke klarer. Elendig planlegging gjør at folk må vente i månedsvis og år etter den egentlige avtalen dem knyttet seg til. Avtalebrudd er noe dem tydeligvis ikke bryr seg om. Må jo være en veldig dårlig ledelse i Eidsiva Bredbånd som ikke tar grep etter så mye klager og dårlig anmeldelse.
Totalt udugelig fiber, mister nettet titt å ofte, frekk kundeservice som ikke har kompetanse, ekstrem varierende hastighet minutt for minutt, ekstremt dyrt i forhold av hva du får. Positivt: ingenting! Kommer det en selger til deg, jag han så langt du får han!
Vi ble tilbudt bredbånd på vår fritidseiendom. Vi har nå hatt bredbånd noen år hvor vi synes prisen har vært på grensen. Etter en stund ser vi at de har "Hytte" abonnement som hadde passer oss bra. Kontaktet de angående dette, men fikk bare et overlegent svar om at vi ikke hadde rett på hytte abonnement. Jeg la frem dokumentasjon fra kommunen som viser at eiendommen er regulert som fritidseiendom, men de nekter plent. Synes det er rart at de har sin egen definisjon på hytte. Nå øker de prisen kraftig og prøver å pynte på det med å øke hastigheten, noe vi ikke trenger. Om du ønsker bra kundeservice vil jeg holdt meg langt unna Eidsiva Bredbånd.
De tror nå at de er enerådende i visse distrikter og øker prisene dramatisk. Vi blir påtvinget andre hastigheter i abonnementet enn det vi trenger og de øker da prisen med ca 30%. Kundeservice gir rett og slett blaffen i kundene da det virker som de svarer en av hundre henvendelser. Skylder på at de har problemer med utgående mail men er de en nettleverandør skulle de vel klare å få orden på det skulle man tro. Dekning med levert ruter er meget dårlig så skal man ha dekning må det kjøpes ny. Som vanlig et dårlig unnskyldende svar fra kundeservice hvorfor det er slik.
Jeg har tegne avtale for 3 år siden da prisen var 429 kr i mnd men nå vil de har 639 kr i mnd. Jeg syns slik prispolitikk er rett og slett frekk. Ser også ikke forskjell i hastigheten om det vært tidlig 30 mbs eller i dag 100 mbs. Bare tull, må søke etter noe annet.
Dette holder ikke mål, lovet tilbud ikke holdt, ullent svar fra kundeservice. Har vi hatt andre bredbåndleverandører hadde vi valgt annerledes. Hatt ADSL fra Telenor, helt en annen klasse.
Prisen for fiber har økt med over 28% på to år. Nå sist så avsluttet de den hastigheten/abonnementet jeg hadde og flyttet meg opp til dobbel hastighet og la på 110 kroner på prisen :(