Eidsiva Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt så og si null problem. 99.9% oppetid. Har fiber500 og altibox tv. Vært fiberkunde siden 2013. Hyggelig support de få gangene jeg har hatt behov. Dyrt? Kanskje. Men med kvaliteten og stabiliteten jeg får så er jeg fornøyd. Og at de er de eneste som gadd å bygge fiber her jeg bor. Måler 530mbit ned og 496mbit opp med kabel rett i modemet. Over wifi så får jeg selvfølgelig varierende resultat. Hadde radiobrebånd fra Eidsiva før 2013. Det var dårlig.
Frekk og arrogant kundebehandler. Dårlig opplevelse. Send kundebehandleren på et oppfriskningskurs.
Min allerede treig Internett dekning forsvant uten forklaring på onsdagskveld. På routeren blinket kun rødt på Internett og grønt på strøm. Det var ikke meldt feil på område. Hjalp ikke med reset x 3. Grunnet en irriterende dame på kundeservice valgte jeg å si opp abonnementet sammen med eieren. Fikk ingen hjelp i hele tatt med mine tekniske problemer. Hun var veldig opptatt av abonnementet, som hun mente, jeg ikke har. Tja, jeg har betalt for alt hittils. Inkompetent kundeservice! Hvis man er så lei å jobbe der, kanskje det er dags å bytte yrke.
Bare rett og slett kjempeskuffa. Eidsiva har dårlig kunnskap om egne produkter og liten forståelse av hva som skal til for å bli bedre og det har de ikke noe ønske om, så da må man ta til takke. ICE.net er raskere enn mitt fiberbredbånd fra Eidsiva! Når de blir konfrontert med dette har de INGEN forslag til løsning eller noen som kan hjelpe - så det ender med at de sender deg en ny router (som tar minimum tre dager i posten!) kostnadsfritt - så har de gjort sitt, og fakturaene tikker inn ... trist!
Den ene kunderådgiveren vet ikke hva den andre gjør. Etter mange år i serviceyrke så er dette det verste firma jeg har vært bort i. PS: klarer du deg uten fiber så skygg unna denne monopolisten. I dette firma må det være elendig lederskap.
Har nå betalt flerfoldige tusen på en adresse jeg ikke har bodd på 5 mnd og jeg sa opp abonnementet mitt da jeg flyttet. Fikk fortsatt regninger og ringte igjen 2 ganger til for å få det avsluttet og ordnet opp i. Fortsatt måtte jeg betale disse regningene som kom. Fikk enda en regning nå som viste seg å være et gebyr fordi jeg sluttet å være kunde på 2990 kr! Horribelt! Skal aldri mer bruke dette selskapet og vil advare andre!
Skulle koble oss opp mot fiber. Fikk ikke noe kontakt med router. Trengte hjelp, men må vente til i morgen.