Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Eidsiva Bredbånd
2.4
116 verifiserte omtaler

Eidsiva Bredbånd omtaler og erfaringer

Ingen trend

Eidsiva Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
116 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#62
Forferdelig
Eidsiva Bredbånd er rangert
#62 av 67 fiberleverandørerer
11%
Forferdelig
11% anbefaler Eidsiva Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 116 omtaler om Eidsiva Bredbånd

FILTRER OMTALER
8
5
13
22
68
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Eidsiva Bredbånd
Eidsiva Bredbånd har 116 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig erfaring med kundeservice og internettsignaler. Tv ok.

Omtale av  Heidi

Elendig dekning i flere rom. Får ikke hastighet som lovet. Ikke snakk om litt lavere hastighet, men flere 100 under. Ringt utallige ganger uten å få noe særlig hjelp, men heller bli beskylt for å ha feil tv, gammelt kjøleskap osv som forstyrrer signaler. Har helt nye hvitevarer og ny tv så er ikke det. Da mener de det står klesskap i veien. Dette er innebygd klesskap som har stått på samme plass i alle år og forrige eier hadde aldri problemer med internett signalene med annen leverandør. Fått tilsendt forsterker uten at dette bedret problemene. Måtte også betale for denne. Ønsket å få noen til å se på dette, men dette skulle de ha 3000 kr for. Mnd prisen bare øker og øker.

Svar fra Eidsiva Bredbånd
15.10.2024 11:08

Hei, Heidi! Takk for din tilbakemelding. I de aller fleste tilfeller skyldes lav hastighet at forholdene for det trådløse nettverket er utfordrende. Derfor ønsker vi alltid å utelukke dette før vi evt sender en montør på et kostbart oppdrag. Vi ønsker å utelukke sjansen for at vi sender montøren på en "bomtur" for å flytte på en ruter, plugge inn en ledning som ikke var kobla til e.l. Og i den sammenheng må vi informere om kostnadene for et montøroppdrag. Viser det seg å faktisk være en feil på selve linja, eller på utstyret vårt, så blir du selvfølgelig ikke fakturert for oppdraget. Men vi må likevel informere om det, at hvis det viser seg å være en feil som kunne løses over telefonen, så vil det koste kunden kr 3500,- (tidligere kr 3000,-). Så mitt tips, hvis du fortsatt opplever problemer og mener det skyldes en feil fra vår side, ring oss igjen på 612 00 612. Mvh Eidsiva Bredbånd

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Eidsiva Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Eidsiva - finn på noe annet å gjøre!

Omtale av  Geir

Forferdelig produkt og kundeservice. Styr unna! Kontakter kundeservice gang på gang, uten at det hjelper. Det virker som om routere og wifi-punkt rett og slett er av elendig kvalitet. De jeg snakker med på kundeservice, ser også ut som om de ikke vet hva de driver med. Kan ikke vente til å hå over til Telenor igjen, der det var null tull.

Svar fra Eidsiva Bredbånd
15.10.2024 11:15

Hei, Geir! Takk for din tilbakemelding. Forferdelig og elendig syns jeg var strengt, men vi tar det til oss. Produktet fiberbredbånd i seg selv er jo ikke et dårlig produkt, så det spørs om ikke det har skjedd noe spesielt her som har ført til at din opplevelse ikke ble som den burde vært. Når det gjelder Wi-Fi punkter, så har vi nå et produkt som heter Altibox Wi-Fi Overalt, som fungerer meget bra. I motsetning til de gamle AirTies som ikke sto helt til forventningene. Dersom du sitter med AirTies, ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på 612 00 612, så skal vi se på noen alternativer. Mvh Eidsiva Bredbånd

FOR DYRT!

Omtale av  Terje V

Bra kvalitet, men for dyrt. Ca kr 17000,- pr år inkl. TV-pakke. Alt for mye å betale for fattige pensjonister!

Svar fra Eidsiva Bredbånd
15.10.2024 11:17

Hei, Terje! Takk for din tilbakemelding. Det høres ut som du betaler full pris for ditt abonnement. Da anbefaler jeg på det sterkeste at du ringer oss på 612 00 612 og snakker med salgsavdelingen vår, så går det an å be om et tilbud og en rabattert pris i 12 mnd. mot at du binder deg. Mvh Eidsiva Bredbånd

Utrolig dårlig service.

Omtale av  Robin B

Jeg kontaktet kundeservice pga. gjentatte utfall(varslet) over en periode på 2 mnd, og de sier at de kan ta nettet mitt så ofte de vil uten å kompensere for det. Dette synes jeg er ufattelig dårlig

Svar fra Eidsiva Bredbånd
15.10.2024 11:20

Hei, Robin! Takk for din tilbakemelding. Så lenge det er snakk om vedlikehold av nettet så kan vi det, ja. Dersom det blir mange ganger over en kortere periode så burde vi nok vurdere å kompensere, men da må hver enkelt situasjon vurderes individuelt. Det pelier dog ikke å være nødvendig med gjentatte brudd, så hvis du føler det blir for mye, send oss gjerne en henvendelse på skjemaet du finner på eidsiva.no så vil mine kollegaer på saksbehandling ta en nøye vurdering av din sak. Mvh Eidsiva Bredbånd

Velger å bytte leverandør

Omtale av  Jens

Utrolig dårlige på å følge opp meg som eksisterende kunder som ikke har streaming fra samme leverandør. Har derfor valgt å bytte leverandør.

Svar fra Eidsiva Bredbånd
15.10.2024 13:17

Hei, Jens! Må innerømme jeg ikke helt forstår hva du mener her, men ta gjerne kontakt med oss på 612 00 612 så skal vi prøve så godt vi kan å hjelpe deg. Mvh Eidsiva Bredbånd

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig og dyrt

Omtale av  Mons I. T

Dyrt og klarer ikke bevise at de klarer å levere det de lover av hastighet. Sure i kundeservice og mener du må ordne dette selv

Svar fra Eidsiva Bredbånd
15.10.2024 13:20

Hei, Mons! Takk for din henvendelse. Det nærmeste vi kan komme å "bevise" at hastigheten er god, er at vi kan se på verdiene på linja. Styrken på lyset begge veier i fiberkabelen sier ofte litt om hva kunden opplever. Så skal det sies at i 19 av 20 tilfeller så er det andre ting som hemmer hastigheten, og da gjerne at forholdene for de trådløse singalene er begrenset. Så må jeg bare beklage hvis du har møtt på noen som fremstår som sure, det skal vi absolutt ikke gjøre. Anbefaler deg å prøve kundeservice igjen på 612 00 612, så får vi undersøkt nærmere. Mvh Eidsiva Bredbånd

Pågående og utspikulerte

Omtale av  Gro

Jeg har hatt en pågående selger på døra 3 ganger for noen år siden og takket nei. I kveld dukket det opp en ny selger og spør etter min datter som nå er myndig for å selge inn fiber til henne. Ganske drøyt eller? Det kommer aldri fiber fra Eidsiva i mitt hus, det kan jeg love..

Svar fra Eidsiva Bredbånd
15.10.2024 14:48

Hei, Gro! Takk for din tilbakemelding. Det hørtes ut som en noe kynisk måte å forsøke å selge på. Vi tar det til oss og tar lærdom av det. Mvh Eidsiva Bredbånd

Eidsiva Bredbånd har 116 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Eidsiva Bredbånd mener

Eidsiva Bredbånd

Har tilegnet profilen
Eidsiva Bredbånd deltar på Bytt.no

Eidsiva Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Eidsiva Bredbånd besvarer omtaler

Eidsiva Bredbånd har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Eidsiva Bredbånd ønsker tilbakemeldinger

Eidsiva Bredbånd benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR