Eidsiva Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dyrere og dyrere. Prisen for det tregeste nettet 150/150 har økt med over 16% det siste året. Betaler nå 829kr/mnd. De norske nettprisene er generelt høye, og de øker unaturlig mye.
Takk for din tilbakemelding. Vi har full forståelse for at en slik økning i pris ikke faller i smak. Dessverre er det slik at kostnader for drift og vedlikehold øker i takt med resten av samfunnet, og det merkes på alle sin lommebok. Anbefaler deg å ringe vårt kundesenter på 612 00 612 og forhøre deg om et tilbud på ditt abonnement. Det er mulig å gjøre for alle kunder som ikke allerede er i en avtaleperiode. Mvh Eidsiva Bredbånd As
For dyrt, høy kostnad for å ha utvidet nettsignal/wifi i hele huset. Dårlig sender i utgp.
Hei, Tom! Takk for din tilbakemelding. Dersom man opplever dårlig dekning bør man nok vurdere forsterkere. Der har vi noe som heter Altibix Wi-Fi Overalt, hvilke koster kr 49,- pr mnd pr punkt, og det er en 60 dagers fornøydhetsgaranti. Altså du får tilbake pengene du har betalt om du ikke er fornøyd. Ring oss på 612 00 612, så får vi sett på det. Mvh Eidsiva Bredbånd
Dårlig kundeservice. Tar ikke tlf. Ringer ikke opp igjen. Holdt på i to dager. Ventetid tilsammen uten at de har tatt tlf er 3 timer og 47 minutter. Flytter meg frem til plass 2 og 1 i køen så bryter det. De ringer heller ikke opp om man ber om tilbakemelding. Det var helt likt når jeg forsøkte få tak i eidisva i fjor også.
Hei, Jørgen! Takk for din tilbakemelding. Veldig synd å høre at du har blitt sittende i såpass lang kø uten å få den hjelpen du trengte. Der er det helt klart forbedringspotensiale, og vi tar til oss kritikken. Dessverre er det i enkelte perioder ekstra mye pågang, og da anbefaler jeg å heller bare vente til litt senere på dagen. Kundeservice har åpent til klokken 22 i hverdager. Mvh Eidsiva Bredbånd
Dyrt synes jeg. Og dyrt å få gravd til fiber. Ønsker en bedre pris
Hei, Marielousie! Hvis du ringer oss på 612 00 612 og snakker med vår salgsavdeling, så går det an å fremforhandle en ny avtale. Mvh Eidsiva Bredbånd
Hastigheten er veldig dårlig til tider. Du bruker ofte veeeeeelig lang tid på å komme inn på feks VG. Kan umulig være 4 eller 5G.
Hei, Christin! Her anbefaler jeg på det sterkeste at du ringer vår tekniske support på 612 00 612, så får vi feilsøkt og funnet ut hva som forårsaker dette. Du har helt rett i at det ikke er hverken 4G eller 5G, det er ikke trådløst i det hele tatt. Vi leverer stort sett en fysisk tilkobling via fiberoptisk kabel. I enkelte områder er det snakk om de gamle COAX-kablene, men disse er på vei til å fases helt ut. Mvh Eidsiva Bredbånd
Dyrt men bra. 1400/mnd ellernesten 17000/år er drøyt….
Hei, Øyvind! Takk for hyggelig tilbakemelding. Slå på tråden til 612 00 612, så kan det hende det er mulig å få ned prisen littt i bytte mot en 12 mnds bindingstid. Mvh Eidsiva Bredbånd
Eidsiva bredbånd/fiber er ikke spesielt bra. Detter ofte ut og ingen på "kundeservice" skjønner noe som helst. De vet ikke hva som er galt, og noen ganger klarer de faktisk å sende den som ringer til riktig avdeling, men det er så mye styr. Har hatt dette i Stange kommune siden høsten 2021 og det har vært mye tull med tv og/eller internett som ikke virker. Hver gang har problemet ligget internt hos Eidsiva. Jeg har hybrid fiber med tv og internett. Dette er da fiber som blir fordelt på leilighetene i blokka her, og det er stadig noe feil. Nå for tiden (omtrent 2 uker så langt) klarer de ikke å få til tv hos meg, men hos naboer fungerer det visstnok. Måtte bytte ruter fordi den gamle ikke fungerer.... men det gjorde den faktisk gjorde når montør kom for å bytte. Får beskjed om at de venter på noe selv (internt, Eidsiva må visstnok gi Eidsiva tillatelse for ett eller annet, som sier noe hvor absurd dette selskapet er). Jeg ville ikke valgt Eidsiva om det er andre muligheter.
Hei, Stig! Takk for din tilbakemelding. Veldig synd å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen. Her er det mye å ta tak i, høres det ut som. Det høres også ut som en noe spesiell situasjon. Det er vanskelig for meg å uttale meg noe om det her, så mitt beste tips er at du forsøker å ringe teknisk support igjen. Hvis det kan fikses så vil vi gjerne fikse det, vi avviser ikke noen sånn sett. Så ring gjerne 612 00 612 igjen og snakk med oss. Evt send oss en henvendelse fra skjemaet du finner på eidsiva.no Mvh Eidsiva Bredbånd