Eidsiva Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt fungerer godt, bortsett fra prisen... Blir dyrt for én enslig pensjonist.
Er fornøyd slik det er, en begynner å bli kostbart for en pensjonist.
Dårlig hastighet og nesten ikke trådløsesignaler ved ruteren…
Rask oppkobling. Og god rettledning for oppstart av altibox.
Veldig fornøyd med dere 😉. Telenor grov av kabelen min ,men dere kom å reparerte den
Ikke mulig for to personer å se på forskjellige serier samtidig. Til og med nettaviser laster treigt.
Hei, Margrete! Takk for din henvendelse. Hvis du opplever en såpass ustabil tjeneste så vil jeg anbefale deg å ringe vår tekniske support. Ta gjerne en reset av hjemmesentralen din aller først, dersom du ikke allerede har gjort det. Holde inne knappen i det lille reset-hullet bak på boksen i ca 10 sekunder med en binders, kulepenn e.l. Dersom problemet vedvarer etter dette, kan du ringe oss på 612 00 612 for et skikkelig feilsøk, så er jeg helt sikker på vi får løst det. Mvh Eidsiva Bredbånd
Stadige prisoppganger uten noen god begrunnelse. Selskapet oppfører seg som en monopolbedrift.
Hei Christoffer, Takk for din tilbakemelding. Vi forstår at hyppige prisøkninger kan være frustrerende, og vi beklager at dette har påvirket din opplevelse negativt. Vi jobber med å sikre at våre priser reflekterer kvaliteten på tjenestene vi tilbyr, og vi setter pris på din tilbakemelding for å kunne forbedre oss. Vennligst kontakt oss direkte på 612 00 612, chat eller e-post så vi kan diskutere dette nærmere og finne en løsning som kan forbedre din opplevelse. Vennlig hilsen, Eidsiva Bredbånd