Eidsiva Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skulle koble opp kabel TV, men dekoderen fungerte ikke. Satt en time på telefon før jeg fikk kontakt med en kundebehandler. Etter mye krangling sendte de ny dekoder, men da den ankom i dag, fulgte det ikke med fjernkontroll... Ventet en time til på telefon i dag, før jeg fikk kontakt med en kundebehandler, som brukte knapt 20 sekunder på å sette inn en bestilling til fjernkontrollen. Dårligere service har jeg knapt vært borti....
Jeg har prøvd i det vide og brede å komme i kontakt med Kundeservice etter at modemet ble byttet. Multimodemet skal settes i bridgemode og har fast IP-adresse, ikke noe av dette var på plass ved leveransen. Jeg prøver derfor å få dette ordnet, men det ser veeeeeldig dårlig ut! Kan du benytte en annen leverandør så gjør det!
Var unike på lovnader FØR avtalen ble signert. I ettertid er de NULL servise. Har aldri hatt så mye problemer som med Eidsiva som leverandør. Deres « monopol» utnytter kunder på det groveste, med skyhøye priser og elendig produkt. Jeg må bruke KABEL inne i et åpent rom for å få signaler 6 m fra routeren…… Eidsiva bare bortforklarer og er ikke villige til å ta noe ansvar. TV signaler hakker, hopper i program, kjører lyd på høy speed og detter ut. Kvalitet på fiber er dårligere en det billigste internett jeg har hatt noen gang ila 20 år.
Mistet WiFi i ettermiddag og ringte kundeservice. Da var det stengt til 17:30 p.g.a. Intern Tilstelling. ringte 17:30 og fikk svar 18:45, det skal ikke være mulig å vente så lenge. På tide de ansetter flere folk på kundeservice. Stakkars de som jobber der og får all kjeften, den burde sendes til ledelsen ( hvis der finnes slik i dette firma )
umulig å komme i kontakt med på telefon for de som trenger det! Har forsøkt å ta kontakt på telefon opptil flere ganger men havner i tlf.køen og ventet i opp til45min. Da har jeg mistet tålmodigheten. kommer heller ikke i kontakt på Eidsiva sin nettside da det det står at mitt passord er feil uansett hvilket passord jeg prøver.
Eidsiva bredbånd klarer ikke å fikse elendig hastighet etter gjentatte samtaler. Ingen tilbakemelding, ingen case nummer som gjør at man kan følge saken, håpløs kvalitet på telefonsamtaler. Styr langt unna om du har alternativer.
Det er skriftlig bekreftet åpning av bredbånd til (anonymisert), 13. August. Jeg ser ved en tilfeldighet at det passordet jeg må ha, er sendt til feil telefonnummer. Jeg har sittet i telefonen et utall ganger og opp til 20 minutter med et lydbånd som forteller det samme om og om igjen, siden fredag, og snakket med en kontakt som vistnok har meldt inn problemet til et senter. Jeg er frustrert og sint! Dette må dere klare å fikse i dag! Dere har for få til å svare på telefon! Vær så snill å melde i fra når det høyst nødvendige bredbåndet er åpnet. Mvh Kristin J.