Eidsiva Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
For dyrt, høy kostnad for å ha utvidet nettsignal/wifi i hele huset. Dårlig sender i utgp.
Hei, Tom! Takk for din tilbakemelding. Dersom man opplever dårlig dekning bør man nok vurdere forsterkere. Der har vi noe som heter Altibix Wi-Fi Overalt, hvilke koster kr 49,- pr mnd pr punkt, og det er en 60 dagers fornøydhetsgaranti. Altså du får tilbake pengene du har betalt om du ikke er fornøyd. Ring oss på 612 00 612, så får vi sett på det. Mvh Eidsiva Bredbånd
Dårlig kundeservice. Tar ikke tlf. Ringer ikke opp igjen. Holdt på i to dager. Ventetid tilsammen uten at de har tatt tlf er 3 timer og 47 minutter. Flytter meg frem til plass 2 og 1 i køen så bryter det. De ringer heller ikke opp om man ber om tilbakemelding. Det var helt likt når jeg forsøkte få tak i eidisva i fjor også.
Hei, Jørgen! Takk for din tilbakemelding. Veldig synd å høre at du har blitt sittende i såpass lang kø uten å få den hjelpen du trengte. Der er det helt klart forbedringspotensiale, og vi tar til oss kritikken. Dessverre er det i enkelte perioder ekstra mye pågang, og da anbefaler jeg å heller bare vente til litt senere på dagen. Kundeservice har åpent til klokken 22 i hverdager. Mvh Eidsiva Bredbånd
Dyrt synes jeg. Og dyrt å få gravd til fiber. Ønsker en bedre pris
Hei, Marielousie! Hvis du ringer oss på 612 00 612 og snakker med vår salgsavdeling, så går det an å fremforhandle en ny avtale. Mvh Eidsiva Bredbånd
Hastigheten er veldig dårlig til tider. Du bruker ofte veeeeeelig lang tid på å komme inn på feks VG. Kan umulig være 4 eller 5G.
Hei, Christin! Her anbefaler jeg på det sterkeste at du ringer vår tekniske support på 612 00 612, så får vi feilsøkt og funnet ut hva som forårsaker dette. Du har helt rett i at det ikke er hverken 4G eller 5G, det er ikke trådløst i det hele tatt. Vi leverer stort sett en fysisk tilkobling via fiberoptisk kabel. I enkelte områder er det snakk om de gamle COAX-kablene, men disse er på vei til å fases helt ut. Mvh Eidsiva Bredbånd
Dyrt men bra. 1400/mnd ellernesten 17000/år er drøyt….
Hei, Øyvind! Takk for hyggelig tilbakemelding. Slå på tråden til 612 00 612, så kan det hende det er mulig å få ned prisen littt i bytte mot en 12 mnds bindingstid. Mvh Eidsiva Bredbånd
Eidsiva bredbånd/fiber er ikke spesielt bra. Detter ofte ut og ingen på "kundeservice" skjønner noe som helst. De vet ikke hva som er galt, og noen ganger klarer de faktisk å sende den som ringer til riktig avdeling, men det er så mye styr. Har hatt dette i Stange kommune siden høsten 2021 og det har vært mye tull med tv og/eller internett som ikke virker. Hver gang har problemet ligget internt hos Eidsiva. Jeg har hybrid fiber med tv og internett. Dette er da fiber som blir fordelt på leilighetene i blokka her, og det er stadig noe feil. Nå for tiden (omtrent 2 uker så langt) klarer de ikke å få til tv hos meg, men hos naboer fungerer det visstnok. Måtte bytte ruter fordi den gamle ikke fungerer.... men det gjorde den faktisk gjorde når montør kom for å bytte. Får beskjed om at de venter på noe selv (internt, Eidsiva må visstnok gi Eidsiva tillatelse for ett eller annet, som sier noe hvor absurd dette selskapet er). Jeg ville ikke valgt Eidsiva om det er andre muligheter.
Hei, Stig! Takk for din tilbakemelding. Veldig synd å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen. Her er det mye å ta tak i, høres det ut som. Det høres også ut som en noe spesiell situasjon. Det er vanskelig for meg å uttale meg noe om det her, så mitt beste tips er at du forsøker å ringe teknisk support igjen. Hvis det kan fikses så vil vi gjerne fikse det, vi avviser ikke noen sånn sett. Så ring gjerne 612 00 612 igjen og snakk med oss. Evt send oss en henvendelse fra skjemaet du finner på eidsiva.no Mvh Eidsiva Bredbånd
Elendig dekning i flere rom. Får ikke hastighet som lovet. Ikke snakk om litt lavere hastighet, men flere 100 under. Ringt utallige ganger uten å få noe særlig hjelp, men heller bli beskylt for å ha feil tv, gammelt kjøleskap osv som forstyrrer signaler. Har helt nye hvitevarer og ny tv så er ikke det. Da mener de det står klesskap i veien. Dette er innebygd klesskap som har stått på samme plass i alle år og forrige eier hadde aldri problemer med internett signalene med annen leverandør. Fått tilsendt forsterker uten at dette bedret problemene. Måtte også betale for denne. Ønsket å få noen til å se på dette, men dette skulle de ha 3000 kr for. Mnd prisen bare øker og øker.
Hei, Heidi! Takk for din tilbakemelding. I de aller fleste tilfeller skyldes lav hastighet at forholdene for det trådløse nettverket er utfordrende. Derfor ønsker vi alltid å utelukke dette før vi evt sender en montør på et kostbart oppdrag. Vi ønsker å utelukke sjansen for at vi sender montøren på en "bomtur" for å flytte på en ruter, plugge inn en ledning som ikke var kobla til e.l. Og i den sammenheng må vi informere om kostnadene for et montøroppdrag. Viser det seg å faktisk være en feil på selve linja, eller på utstyret vårt, så blir du selvfølgelig ikke fakturert for oppdraget. Men vi må likevel informere om det, at hvis det viser seg å være en feil som kunne løses over telefonen, så vil det koste kunden kr 3500,- (tidligere kr 3000,-). Så mitt tips, hvis du fortsatt opplever problemer og mener det skyldes en feil fra vår side, ring oss igjen på 612 00 612. Mvh Eidsiva Bredbånd