Eidsiva Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter 5 dager med telefonsamtaler for å løse tilkoblingsproblemet mitt, har det ikke blitt løst, og etter å ha ringt etter en tekniker har jeg ikke mottatt noe svar.
Sier opp mitt abonnement etter kontakt med kundeservice i forbindelse med poeng mottatt for manglende TV2 i måneder. Eneste aktuelle tilbud fra Eidsiva var da utilgjengelig fordi jeg måtte oppgradere dekoder for å kunne motta tilbudet, og prisen på ny dekoder overgikk besparelsen. Arrogante og uhyggelige folk på kundeservice når man endelig klarer å finne nummeret dit. Anbefales ikke!
Sender ut fakturaer med feil og forkjellige forfallsdatoen hver måned. Må stadig bruke tid på dette . Virker som de prøver å lure deg bevist . Etter bindingstid er det slutt på dem for min del . Useriøst , anbefales ikke .
Teknisk svikt som ikke er brukerfeil men en feil som kan repareres men som Eidsiva ikke prioriterer siden det er helligdager. Elendig start på 2023👎🏻👎🏻👎🏻
Feilfakturering, og dårlig teknisk support. + en grådig leverandør som lever godt på lokalt monopol, liten skrift i kontrakter og likegyldig kundebehandling. Styr langt, langt unna. Det finnes bedre aktører i bransjen. Du er herved advart.
Elendig kundeservice - nesten umulig å komme forbi førstelinje. Manglende kompetanse på første linje.
Hadde Eidsiva for 4 år tilbake.. da var det treg kundeservice og ustabilitet på deres tjenester. Fikk Viken Fiber og har vært strålende fornøyd!!! ble nå overført til Eidsiva Bredbånd automatisk.. da startet problemene igjen! Akkurat samme som for 4 år siden 😂og 189 kroner dyrere enn tidligere om jeg ikke binder meg (gammel kunde) til 12 måneder.. aldri i verden! Lykke til! Dere kommer til å tape mye kunder nå. Var så fornøyd med Viken Fiber.