Eidsiva Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mangler internett i huset til stadighet. En ustabil fiberlinje fra leverandøren Eidsiva som ikke ser ut til å få bukt med problemet.
Har hatt behov for kontakt to ganger. Første gangen fulgte de aldri opp det de lovet, andre gangen var det umulig å nå fram både på telefon og via nett (mobilnett fordi tjenesten var falt ut)
Må bruke to rutere hvis du vil bruke din egen. Dyrest i klassen og dårlig kundeservice.
altfor ofte ingen internett eller ustabil internett. Alt for lange ventetider på servicetelefonen. Som 4. i køen ga jeg opp etter 30 minutter uten å rykke opp i køen. Jeg antar at det kun er én person for hele Norge på tjenestelinjen. Du må betale hele beløpet hver måned, uansett om du har internett eller ikke. Den desidert verste servicen
Hastighet og stabilitet er er elendig ut fra hva vi betaler. Kundeservice kommer du igjenom Hvi du har flaks.
Eidsiva er eneste leverandør i mitt område. Dyrere og dårligere oppsummerer enkelt utviklingen. De senere årene har det vært ustabilt og dårlig nett, noe som er ekstra surt ettersom de har foretatt noen heftige prisjusteringer (opp vel og merke) I fjor fikk kunder tilsendt ny ruter, og ble regelrett tvunget til å ta den i bruk. «…Hvis ikke mister du tilgangen på internett og tv» Hvor mange har kastet sin gamle router mon tro? Miljø? Jeg er ganske irritert over den holdningen Eidsiva har overfor kundene sine. «Gjør som vi sier, og ta det du får! - Vi vet at du ikke har alternativ leverandør»
Forferdelig tregt nett, har ringt kundeservice mange ganger men hva hjelper det når kundeservice er totalt fraværende… er helt feil å gi Eidsiva 1 stjerne, det riktige hadde vært å gitt minus 5 stjerner, synd det ikke går..