Eidsiva Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Må bruke to rutere hvis du vil bruke din egen. Dyrest i klassen og dårlig kundeservice.
altfor ofte ingen internett eller ustabil internett. Alt for lange ventetider på servicetelefonen. Som 4. i køen ga jeg opp etter 30 minutter uten å rykke opp i køen. Jeg antar at det kun er én person for hele Norge på tjenestelinjen. Du må betale hele beløpet hver måned, uansett om du har internett eller ikke. Den desidert verste servicen
Hastighet og stabilitet er er elendig ut fra hva vi betaler. Kundeservice kommer du igjenom Hvi du har flaks.
Eidsiva er eneste leverandør i mitt område. Dyrere og dårligere oppsummerer enkelt utviklingen. De senere årene har det vært ustabilt og dårlig nett, noe som er ekstra surt ettersom de har foretatt noen heftige prisjusteringer (opp vel og merke) I fjor fikk kunder tilsendt ny ruter, og ble regelrett tvunget til å ta den i bruk. «…Hvis ikke mister du tilgangen på internett og tv» Hvor mange har kastet sin gamle router mon tro? Miljø? Jeg er ganske irritert over den holdningen Eidsiva har overfor kundene sine. «Gjør som vi sier, og ta det du får! - Vi vet at du ikke har alternativ leverandør»
Forferdelig tregt nett, har ringt kundeservice mange ganger men hva hjelper det når kundeservice er totalt fraværende… er helt feil å gi Eidsiva 1 stjerne, det riktige hadde vært å gitt minus 5 stjerner, synd det ikke går..
Jeg har i en lang tid slitt veldig med Internett hos Eidsiva Bredbånd, opplever svært elendig hastighet. Jeg har 500 / 500 MB/s, og i følge Speedtest.net har jeg rundt 20-50mb/s. Dette har vart lenge. Hos Eidsiva får jeg alltid til svar om jeg bruker kabel eller ikke. Nei jeg bruker ikke kabel, men Internetten skal fortsatt ikke være så dårlig fordi. Ellers har jeg fått tilsendt flere rutere av leverandøren, men hastigheten er fortsatt dårlig. Sjelden gang kan nettet mitt vist rundt 300 mb/s, sjeldent syn.
Hver gang bruker jeg en halv dag for å komme i kontakt. Feilmelding på innlogging min side. Lang ventetid på kundetelefon. Dårlig telefonlinje med skurr. Dette er likt hver gang. Kundebehandler må ringe tilbake for å få tydelig tale. Akkurat i dag virker det som nettet er delvis nede. Hvis jeg til slutt kommer i kontakt, er kundebehandleren ok. Det nytter ikke at det kommer opp beklagelser over at det er mange som ringer og at oops, noe gikk galt...