Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bestilt fiber for 11mnd siden, endå ikkje hørt noke om kortid montør kjem. Ufordragelige folk hos kundeservice, vi har gjett opp håpet om å få fiber.
Hei Marte, Dette var kjedeleg å lese. Vi skal alltid halde kundane våre informert om bestillingsløpet og kva status for bestilling er, om du ikkje har fått informasjon, ønsker vi gjerne å sjekke dette opp. Ber om at du kontaktar oss på [email protected] og viser til denne kommentaren. Helsing oss i Enivest
Det går bra. Eg er fornøyd med kvalitet.Operatøren reagerer raskt og spesifikt.
Hei Liliia, Takk for ein fin omtale frå deg. Ha ein fin dag! Helsing oss i Enivest
Kommer veldig raskt i kontakt med kundesenter. Utruleg hyggelige behandlere får god hjelp.
Hei Werner, Så hyggeleg å høyre, vi setter pris på den gode tilbakemeldingen din! Helsing oss i Enivest
Kjapt svar på kundeservice. Effektiv og løsningsorientert kundeveileder. P
Hei Ole, Takk for ein flott omtale! Helsing oss i Enivest
Enivest er alltid service vennlige.Løser problemer eg har på en rask og hyggelig måte
Hei Tove, Tusen takk for ein fin tilbakemelding! Det setter vi pris på :-) Helsing oss i Enivest
God samtale hyggelig å prate med godt mottatt av ei dame.
Hei Asbjørn, Takk for ein fin omtale frå deg. Ha ein fin dag! Helsing oss i Enivest
God kundeservice og forstår utfordringer og evt problemer man har
Hei Magne, Takk for ein hyggeleg tilbakemelding frå deg! God helg! Helsing oss i Enivest
Grei kundeservice . Dei er oppdaterte på abbonementet når dei får spørsmål. Elles ikkje noko å klage på
Hei Anders, Takk for ein fin omtale. Helsing oss i Enivest
Fikk god hjelp om spørsmål vedrørende abonnement de hadde tre alternativer som jeg kunne velge mellom
Hei Ronny, Takk for ein hyggeleg tilbakemelding. Helsing oss i Enivest
Enivest er raske til å svare og tar seg alltid tid til å forklare.
Hei Leif! Tusen takk for ein fin tilbakemelding! Det setter vi pris på :-) Helsing oss i Enivest
Kjappe svar, rask løysning. Svært hyggelege tilsette som svarar på telefonen
Hei Solveig, Tusen takk for ein flott tilbakemelding. Veldig hyggeleg å høyre! Helsing oss i Enivest
Hei Jeg har vært uten internett for fem dager. Jeg vet om reglene at der må bli 3 virker dager for å fikse problem, og jeg vært uheldig pga problem med modem skjedde på torsdagen. Og i dag er femte dagen uten Internett. Min barn hjemme lekser er på skolen netside. Jeg måte å betale extra mobilen data plus masse andre problemer pga nettbanken. Jeg bare synes at dere må ha noen servis vakt i helgene. Jeg har brukt dine tjenester for lenge, og dette er først gang at jeg er svært misfornøyd med min abonnement.
Hei Bosanac, Det er leit å høyre at du har måtte gå fleire dagar utan nett. Vi har åpent på Kundesenteret lørdager 10-14. Vi estimerer 1-3 virkedagar på å rette utfallet, dessverre kan det hende at det tar lengre tid. Helsing oss i Enivest
Eg bad om råd for oppseiing av abonnement, fekk forståing for mine val, samt råd om evt retur til Enivest om eg angra.
Hei Arne, Takk for ein flott tilbakemelding! God helg! Helsing oss i Enivest
Personen eg snakka med kunne svare på alle spørsmål. Det gjekk fort og smertefritt.
Hei, Norunn Takk for ei flott omtale. Veldig kjekt å høyre at du er fornøgd :-) Helsing oss i Enivest
Jeg er ikke fornøyde med Enivest sin fiber og ruter. Har hatt det i flere år siden det ikke er noe annet alternativ. Har kjøpt premium wifi, men må likevel ha kabel ned i underetasje, selv om det ikke er betong imellom. Har skiftet ruter flere ganger, blir aldri endring. Særlig dårlig ned når det er regnvær. Det er Enivest som har lagt kabel både ute og inne.
Hei! Slik skal det ikkje være. Vi vil gjerne løyse dette for deg. Håper du har anledning til å kontakte vårt Kundesenter, så vil vi feilsøke og løyse saka di. Det er mogleg at vi må sende ut ein montør for å finne ei løysing. Ta kontakt med oss, og ha ein fin veke vidare :-) Helsing oss i Enivest
Vi er fornøyd med vår fiber fra Enivest. Den leverer stabilt, vi har brukt opptil 8 enheter samtidig; både til streaming og gaming, uten problemer. De få gangene det har vært noe, er kundesenteret lett å komme i kontakt med, og løser utfordringene raskt.
Hei! Takk for ei flott omtale. Veldig hyggeleg å høyre! Helsing oss i Enivest