Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
kva er bra? Internettet fungerer som oftast. Kva kan bli betre? Internettet kunne gjerne fungere "heile tida". Mine erfaringar: Hastigheita er som oftast lågare en den skal være. Internett hastigheita blir til tider også mykje lågare enn den skall være, so lav at internettet ikkje er brukande. Det er også dagar eller timesvis det ikkje er noko internett. Andre folk eg kjenner som har Enivest har dei samme problema med internettet. Det er ingen andre fiber nettleverandørar i området, skulle gjerne bytta om det var mulig.
Hei! Om du har ulemper med tjenesten, som utfall av internett ønsker vi at du tek kontakt med vårt Kundesenter på 57009100 slik at vi kan få feilsøkt på nettverket ditt. Du skal ikkje ha dagar eller timer utan internett, då er det noko som ikkje stemmer. Håper du vil ta kontakt med oss slik at vi kan få retta opp i dette! Helsing oss i Enivest
Har vært kunde hos enivest i mange år, og har ingenting å klage på. Alltid god service og hyggelige folk når vi ringer😊
Hei Kurt! Tusen takk for hyggelege ord og din positive tilbakemelding. Vi ser frem til å fortsette å levere god service til deg i fremtiden. Vi er svært glad for at du er vår kunde! Helsing oss i Enivest
Mitt første møte med kundeservice hos EniVest lover godt videre som ny kunde. Håper og tror det står til forventningene. Raymond
Hei Raymond! Tusen takk for tilbakemeldinga di! Vi er glad for at du har valgt oss som din breibåndsleverandør! Helsing oss i Enivest
Framoverlent medarbeider som er framme i skotuppa. Så enkeltkan det sies, test selv da vel!
Hei Trude! Tusen takk for ein flott tilbakemelding! Helsing oss i Enivest
Vi ringer når det er noko med TV Vi eldre står som oftest fast når det er eit eller anna som ikkje virker. Då er eg rask å ringe og eg har alltid fått hjelp av ein hyggelig person . Tusen takk 😆
Hei Sigvor! Tusen takk for hyggelege ord. Helsing oss i Enivest
Kjapp og enkel løsning på problemet —————————————-
Hei Bjørn! Tusen takk for tilbakemeldinga di! Helsing oss i Enivest
Dårlig på kveld og natt. Og de har fjernet driftsmeldinger, så det er ikke mulig å vite om problemet er lokalt eller generelt. De var dårlige på ADSL også. Etter bytte til annen leverandør, fungerte alt fint. Håper det samme skjer når vi har byttet til annen leverandør på fiber.
Hei Gunnar! Vi har hatt ein feil i natt, der ein del kundar har opplevd å ikkje ha tilgong til våre tenester. Feilen er no utbedra. Vi har lagt ut driftsmelding om dette. Helsing oss i Enivest