Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Litt lenge for å koma til. Men personen var tydeleg på kva eg skulle gjere for å få oppdatere og få tilbake kanalane. Roleg og tålmodig.
Hei Petter! Ja i dag var det mange som ville snakke med oss, så flott at du fekk god hjelp når du først kom gjennom. Tusen takk for fin tilbakemelding! Helsing oss i Enivest
Har alltid fått god hjelp når eg har tatt kontakt.Både i store og små saker.
Hei Kjell! Tusen takk for hyggelege ord. Helsing oss i Enivest
Alt bra, koselig kundeservice og serviceinnstilt person i andre enden på telefonen
Hei Julie! Tusen takk for ein flott tilbakemelding! Helsing oss i Enivest
Veldig enkelt og effektivt, svarte raskt på telefonen, hyggelig operatør. Men hen glemte å nevne at det er bindings tid på 12mnd
Hei Sunniva! Tusen takk for ein flott tilbakemelding! Svært uheldig at vi gløymde å informere om bindingstid, beklager det! Helsing oss i Enivest
Lite tilgjengelig om feil oppstår etter kontortid/helg. Lite presis på rettetidspunkt, 2-8 dager. Ikkje enkelt å forholde seg til det.
Hei! Tusen takk for tilbakemelding! Vi er tilgjengeleg kvar vekedag 08-20 og laurdagar frå 10-14 for support. Ellers beklagar vi at det har vært noko ekstra ventetid på feilretting. Helsing oss i Enivest
God hjelp og god veiledning når jeg plages med noe
Hei Anne! Tusen takk for hyggelege ord. Helsing oss i Enivest
kva er bra? Internettet fungerer som oftast. Kva kan bli betre? Internettet kunne gjerne fungere "heile tida". Mine erfaringar: Hastigheita er som oftast lågare en den skal være. Internett hastigheita blir til tider også mykje lågare enn den skall være, so lav at internettet ikkje er brukande. Det er også dagar eller timesvis det ikkje er noko internett. Andre folk eg kjenner som har Enivest har dei samme problema med internettet. Det er ingen andre fiber nettleverandørar i området, skulle gjerne bytta om det var mulig.
Hei! Om du har ulemper med tjenesten, som utfall av internett ønsker vi at du tek kontakt med vårt Kundesenter på 57009100 slik at vi kan få feilsøkt på nettverket ditt. Du skal ikkje ha dagar eller timer utan internett, då er det noko som ikkje stemmer. Håper du vil ta kontakt med oss slik at vi kan få retta opp i dette! Helsing oss i Enivest