Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble kunde for ca en mnd siden. Gikk først en uke uten nett og måtte bruke mobildata for å kunne jobbe hjemmefra, ingen kompensasjon fra Get. Har i ettertid slitt med ustabilt nett. Betaler for 750/750 men er heldig hvis jeg får over 100. Har også betalt for wifix som skal gi samme hastighet i hele huset men det er bortkastede penger. Har allerede brukt mange timer på tlf med kundeservice, men de må sjekke med underleverandører før de kan svare meg?!? Hadde jeg stått fritt til å velge leverandør så hadde jeg byttet! Vil ikke anbefale til noen!
Om du vurderer ny bredbåndsleverandør, velg for all del ikke Get. Føler meg lettet må som jeg hår over til ny leverandør, noe jeg burde gjort for lenge siden.
Etter den andre driftsmeldingen denne uka om at Internett ikke fungerer, rant begeret over. Det har tatt alt fra 6-18 timer før Get får fiksa det de siste to ukene, og når man må betale ekstra per måned for i det hele tatt å ha nok hastighet til å kunne spille av en YouTube-video, så er dette uakseptabelt. Er dessverre påtvunget å ha Get i bofellesskapet, men flytter ut i august, så da blir det heldigvis bytting snarest.
Helt ubrukelig! Må oppdatere og restarte ofte da ting ikke fungerer som de skal. Kan ikke bytte da det ikke fins andre alternativer her.
Det er ingenting som er bra. Får aldrig fatt i noen levende mennesker bare en idiotisk maskin med standar svar. Vi får ikkje det vi betaler for. Eg er ikkje intresert i poeng på filmer og dritt, men manglar framleis tv2 og spar meg for desse dumme forklåringane på skjermen
Vi har hatt problemer med internett over lengre tid. Internett er i perioder ustabilt, og har de siste to ukene forsvunnet helt. Vi venter over en halvtime hver gang vi ringer til dem. Vi må også vente opptil en uke hver gang det kommer tekniker. På mandag var det bestilt tekniker med lift, men bare teknikeren dukket opp. Da måtte vi vente tre dager til før han kom tilbake. Nå kommer neste tekniker om en uke. I mellomtiden sitter vi uten internnett og bruker mobilnett for å google andre bredbåndtilbydere i området. Vi har gitt tydelig beskjed om at dette er uholdbar service, men de kan ikke gjøre noe mer for oss. Jeg prøvde å gi null stjerner, men det var ikke mulig. Elendig.
Det har lenge vært umulig å komme inn på TV. Og fra GET får jeg ingen hjelp, for de tar ikke telefonen. Hadde jeg visst dette hadde jeg aldri blitt kunde hos GET. Hos Canal Digital fikk jeg ihvertfall hjelp.
Har ringt en rekke ganger før å få de til å rette opp feil med montering av bredbåndet her. De hverken tar kontakt eller gjør noe. Ringte til slutt montøren som var her sist. Vi er uten nett opptil 13-timer om dagen. Værste og null servicen jeg har vært borti. Holdt på i 2 mnd nå. Skulle vært på TV 2 det her. Nå kan de egentlig komme og fjerne hele skiten. Pleier ikke å klage sånn, men nå er det jaggu nok.
Få TV2 på plass igjen, amatører!! Tror ikke dere forstår hvordan dere ødelegger for dere selv nå...
Get har en løsning på problemene. Skru hva enn det er du har problemer med av og på. Ferdig. De er ignorante, kunnskapsløse og graver så dypt at de vil at jeg skal ta skjermdump av nettfartstest. Verdens mest oppklarende ting er bilder man ikke vet hvor, når og hvordan de er tatt. Siste utvei er å sende en tekniker som VIL koste deg 1500 kroner i et håp å suge enda mer ut av stakkars uskyldige folk som blir svindlet av dette uprofesjonelle selskapet. Utrolig at de får holde på.
Har aldri opplevd et verre internett. Da man først har tilkobling er det kjempebra, men bare den siste uken har jeg 3 kvelder på rad opplevd tilfeldig tap av internettforbindelse utover kvelden som varer i minst en times tid. Forferdelig at det ikke er kundeservice utover kveldene. Kan ikke anbefale dette selskapet til noen.
Næmmen, Get er nede... IGJEN. Atter en gang med ren lidelse, i swear to god. Hva er bra med get spør du? Vel, internettet deres fungerer til tider.. i noen minutter. Hvis du er heldig. Og hvis du er veldig heldig kan du kanskje få sett hele yt videoen din ferdig! Med begrenset kvalitet da. Hva kan bli bedre? Ha! Hva om dere bare legger ned hele bedriften og sparer alle for lidelsen det er å høre deres navn. Mine erfaringer: vel, jeg lever med dårlig nett.. GET it?
Alt suge. Ingen ting funker. Det er nede hele tiden. Har over 900 ping. Ligger på 20 download og 10 upload. Det er helt katastrofe! Burde vært ulovlig å kjøpe get! Hvis de må endre noe får å gjøre det bedre så må de endre alt!
Alt funka bra i en uke, så var det stopp. Nett funker ikke, hjelp er ikke mulig gitt. Håpløst. Valgte tv og nett, verste avgjørelse noensinne. Hadde nett via kobber i 3 år uten problem, med en uke med Get så er alt nede.
Ingen ting er bra. Alt kan bli bedre. Jevnt over ustabilt nett. Kundeservice svarer ikke på henvendelser. Do not Get.
Hvis du liker og ønsker svarte skjermer og en ikke tilstede kundeservice velg Get!!