Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia Bredbånd
1.8
758 verifiserte omtaler

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.8
Dårlig
758 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#67
Forferdelig
Telia Bredbånd er rangert
#67 av 67 fiberleverandørerer
10%
Forferdelig
10% anbefaler Telia Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 758 omtaler om Telia Bredbånd

FILTRER OMTALER
46
21
36
117
538
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig, faller ut og dårlig hastighet

Omtale av  Aleksander R

Har Get, dekker et stort hus og det er bra, men faller ofte ut. Dårlig hastighet må restarte ruter ofte, hjelper bare i fem dager Max!!! Har ofte download på 5-50 Mbps også når jeg rester ruteren får jeg 100-150 download Mbps i fem dager Max og lav upload! Bytter så snart noen får fiber her! Aldri mer Get og Telia, dårlig, Telenor er 50 ganger bedre. Og kundeservicen er dårlig og lurer deg trill rundt og hver så snill og ikke bind deg med bedre hastighet, du blir bare rund lurt.

Nettet faller helt eller delvis ut flere ganger daglig etter "oppgradering" av linjen og sagem modem

Omtale av  Håvard

Har bare hatt problemer etter at getboks 2 ikke var godt nok modem for hastigheten på min linje. Har bare hatt dårlige opplevelser med sagem modem. Har måttet byttet utstyr selv og hatt flerfoldige chater med KS der de stort sett bare går gjennom restart /sjekk av utstyr. KS oppleves som hjelpsomme og hyggelige, men det er fortsatt ingen løsning på mine problemer med tjenesten jeg kjøper. De virker veldig lite villig til å bruke penger på oppgradering av sin egen tjeneste teknisk sett.

No redundancy

Omtale av  Philip P. M

Bad network balancing Slow connection Not redundant, network is often down The connection is not redundant, they have not properly backed up their connection, meaning that the connection sometimes gets lost for hours because of poorly coordinated repairs, they just dont care. Those days the network is up, then it suffers regularly from poor network stability because they have not properly balanced and capped the connection to their clients. In the beginning speeds of 250 mbps were common, but the speed quickly went down to 85 mbps. On a bad day i have seen it as low as 250 kbps which is absolutely unacceptable.

Ustabilt nett

Omtale av  Ståle

Har nå fått 5 stk airties 4920 for å dekke hele huset, men problemet er at wifi nettet er ustabilt. Telefoner og pc mister nett flere ganger daglig.

Lureri

Omtale av  Ali

Verste jeg har vært borti. De bare lurer folk, jeg var i kontakt med en selger som sa at jeg fikk 3 måneder gratis og så mye bedre nett, men det gikk ikke 3 måneder med bedre nett for det første og for det andre så får jeg en regning på nesten 500,- som jeg ikke ble forespeilet.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bare feil

Omtale av  Magne

Skrur hele tiden av alt hele tiden. Mistet alt viktige ting. Mistet kanaler på grunn av den gjerrigheten. Nekter å betale mer til tv2 men vi må betaler mye for bredbånd.

Jeg finner at Get holder sine kunder som gisler

Omtale av  Roy L. J

Monopolsituasjonen Get og Kanal Digital har skapt ved å dele bydelene mellom seg i Oslo skaper en situasjon hvor spesielt Get forsøker å presse prisene fra kanalene nedover. Det er et utenlandsk selskap som eier GET. De gjør hva de vil. For andre gang i år mister kundene viktige kanaler denne gang TV 2 som har den beste nyhetsdekningen. At de vil betale 100 millioner mindre til TV 2 er useriøst. Vi som kunder sitter igjen med et dårligere tilbud. For meg er det nyhetskanalen som er et stort savn. For meg så virker det som om det ikke er prisen for kundene som er viktig men et useriøst selskap som vil ha mer profitt til sine aksjonærer. På grunn av monopolsituasjonen så Har jeg ikke mulighet til å bytte slik det er nå i et sameie som har avtale. Men det er noe som diskuteres.

Ustabilt og til tider bortfall av nett

Omtale av  Knut B

Get har jeg slitt med i flere år. De har konsekvent dårlig nettforbindelse. Tidvis veldig bra (får de jeg ha betalt for), men dessverre så sjelden. I perioder er nettet helt borte også. Har brukt en formue på mobilt nett som jeg har for sikkerhets skyld. (Merk: fra en annen leverandør)

Utrolig skuffende

Omtale av  Eivind

Utrolig stability og elendig mesh-system som følger med. Hyggelige og hjelpsomme kundekonsulenter, men systemer er rett og slett milevis unna det jeg forventer.

Ett selskap som bevisst snyter sine kunder

Omtale av  Karl H. S

Ble møtt av selger fra get i nabolaget. Det hørtes ut som en kjempeavtale og sa opp nextgentel Selgeren sa de betalte oppsigelsen og installasjon skulle være gratis og første måned også gratis. Og jeg forsikret meg om at det ikke var noen store engangsbeløp, men en uke etterpå får vi regning på 1417 kr. som var ett forskudd. Ringte kundeservice for og klage men jeg fikk ble beskyldt for juge så hold dere langt unna. Når man ansetter selgere som må lure folk for og skaffe kunder da er det ille. Jeg gjør alt jeg kan for få dette ut i media for dere der ute ikke la dere lure av lovordene til selgerne.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Super raskt og bra nett!

Omtale av  Lucas

Supert! Er kjempe fornøyd med Get, har 500-500 linje og er raskt som søren!

Gjerrig firma etter at Telia tok over

Omtale av  Knut

Nettet er tregt. Også online streaming, direkte, uten bruk av Wifi. (Stopper opp ofte for å buffre). Krangel om sending av TV 2 var prikken over i’en, eller kan jeg si punktum. Get skal ha TV 2 billigere enn andre kabelselskap, men er selv ikke billigere enn andre kabelselskap overfor sine kunder. Da har jeg kun ett ord; GJERRIG.

Dårlig til å hjelpe

Omtale av  Bibbi

Kom fort og installerte når vi inngikk avtale - over 6 uker har gått uten at de har utbedret feil. Vi får ingen tilbakemeldinger, de har ikke klart å sende ut en strømadapter på 4 uker... Jeg har egentlig ikke noe godt å si bortsett fra at de lovte mye før vi ble kunder og etterpå ble det stilt...

Ikke spør om tilbud fra Get

Omtale av  Anne

Ba om tilbud på Get bredbånd. De sendte ferdig pris på bredbånd og TV. Da at jeg ikke ønsket TV. Lovde meg gratis bredbånd i 1 mnd og nytt tilbud. Sendte masse utstyr som de hadde lovet var gratis. Fikk regning på alt. Prøvde å få det vekk. Men de sendte til inkasso. Ringte til inkasso som sa jeg måtte ta kontakt med Get. De sendte det til tvangsinndriving. Hold dere vekke.

Ustabilt nett, ekstremt treg TV portal

Omtale av  Ketil

Grensesnitt på tv portal er bra men det hjelper lite når det er så tregt at det blir ubrukelig. Selv bytte av kanal på DAB føles lynraskt sammenlignet med Get. Internett er bra når det funker men dessverre er det utfall med jevne mellomrom. Dessverre var det ikke så mange andre som kunne levere her men så fort bindingstiden er uten skal jeg prøve å komme meg ut av dette surret.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Get (out if you can)

Omtale av  Line

Get. Hvor skal vi starte? Først og fremst har get et evig ustabilt nett. Nå har det gått en uke uten nett her. Ingen nett what so ever. Nada. Ringt de 16 ganger på denne tiden. Ingen som oppdaterer oss, selv om de lover. De sier IP adressen er problemet. Ingen tekniker tilgjengelig før om en uke. Inkludert i borettslaget, så de kan ikke gi noen kompensasjon. De sier problemet er sjeldent og kun gjelder oss. Likevel er det kø på en uke. Get kan sikkert bare skylde på corona-situasjonen og slippe unna. Igjen. Kondolerer så mye til dere som har Get ufrivillig. Sender varme tanker.

Telia Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telia Bredbånd deltar på Bytt.no

Telia Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telia Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR