Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Den er ustabilt bredbånd og går meg på nervene noen ganger. Skal ha 75/10, men får ca. 30 når jeg måler hastigheten og er rett ved sida av trådløs modemet. Det er mye verre når jeg er i et annet rom eller andre etasje. Borettslaget er ny, så de har laget kontrakt med Get i 5 år. Kan forsovet bytte det, men må fortsette å betale til kontrakten er over. Hver gang jeg ringer så sier de skru av/på modemet eller tilbyr de meg mesh wifi system. Hva er vitsen med mesh når jeg måler lav hastighet rett ved sida av modemet. Det eneste jeg kan komme på som er bra er lave prisen for kontrakten. Men etter kontrakten er over så vil den gå opp til himmelen.
Selv etter oppgraderinger så går nettet utrolig treigt, og forsvinner stadig. Fulgt alle «tipsene», men får heller stadig «tilbud» om oppgraderinger. Ingenting som tyder på at problemet blir løst. Grunnet avtale med sameiet så får jeg heller ikke byttet.
Nettlinjen går ned nærmest ukentlig, stort sett på dagtid (dvs. uanmeldt vedlikehold), og man får lite for pengene sammenlignet med andre, store leverandører.
Vi er dessverre bundet til Get gjennom avtale i borettslaget. Vi har en leilighet på 80 kvm og opplever store problemer med nettverket i leiligheten. På kjøkkenet og soverommet er det knapt dekning, og på stua så faller nettet bare ut innimellom. Har måttet restarte og resette Get-boksen så mange ganger i forsøket på å få et litt mer stabilt nett. Get har ingen forslag til hva man skal gjøre. De foreslår å restarte og sier at de ikke har noen feil i sitt område. Vi har flere produkter fra Get, og kundeservice er elendig på alt sammen. De som jobber der virker som de kan lite om sine egne produkter, og selv henvendelser via nett blir ikke besvart.
Lite forståelse for problemet, lite løsningsorientert, lite kunnskap, veldig lang ekspediteringstid.. dårlige greier, vi bytter til noen andre leverandører, blir helt sikkert bedre!!
Har aldri har problemer med Get de årene jeg har hatt tv og bredbånd fra dem. Får alltid en sms om det er problemer i nærområdet og en sms når det er fikset. Har nå 500/25 men skulle ønske som mange andre at opphastigheten kunne vært høyere.
Stadig ute av drift, skal man betale full pris på dette?? Hva har der tenkt å gjørefor å forbedre dere? Dette holder ikke mål hvis jeg skal fortsette som kunde hos dere.
Fiber til over 800kr i mnd og så virker det kun 60% av tiden. Til tider faller det helt ut og da må vi vente flere dager på tekniker. Umulig å streame film da det faller ut.
Satt først en time i telefonkø. Trengte hjelp med router innstillinger. Fikk beskjed om at det var utenfor deres ansvarsfelt å hjelpe. Merkelig. Routeren har jeg jo fått av Get. Helt innafor å forvente litt hjelp med deres produkter synes da jeg. Etter å ha sagt at de ikke vil hjelpe meg, presterer dama å spørre om det er noe mer hun kan hjelpe med. Tydeligvis ikke. Bor dessverre i borettslag og kan ikke skifte leverandør, så er "stuck" med dårlig router, med lite til ingen instillingsmuligheter, kan ikke spille online på mange spill blant annet.
Hva er bra? - Nettet er stabilt. - Får 1000/50 nettet jeg blir lovet. - God kundeservice! Hva er dårlig? - Kunne gjerne gått over til synkront fiber og ikke hybrid fiber som de har per dags dato. Trenger den fine 1000/1000 linja haha :D - Ønsker enda sterkere nett. 2-3 GB fiber linje ned hadde vert nice :D Ellers fantastisk!!! :)
Et stort borettslag på flere hundre boenheter har nå byttet til Get tv og bredbånd. Den nye dekoderen kan ikke en gang brukes fra samme sted som den gamle og krever at jeg nå må dra å kjøpe ny tv benk eller abonnere på en dekoder fra Get som de skal ha 49/mnd + 99/mnd om det skal gjøres opptak + 59 i fakturagebyr... Den nye dekoderen kan ikke være inne i tv benk med en normal hul IKEA dør i mellom. Tv kontrollen ser ut som den er hentet opp av esken til boks-tv'en vi hadde i 02, og er kun "Old School" Infrarød i 2019.. Hold dere unna GET så lenge som mulig! Det er heller ingen hjelp å få fra Get som mener at jeg må se på TV med åpen skapdør for å kunne bruke den fra der de monterte den...
Måler kun 14 mb/s nedlasting, betaler for 150, dette er etter at de satte opp prisen og såkalt økte hastigheten til 150. Flere som opplever det samme?
Ingen ting er bra med Get. Jeg har både fiber og tv fra Get og ingen av delene virker som de skal. Velg en annen leverandør...
Ikke mye positivt her dessverre. I beste fall ustabilt. Har hørt rykter om gode løsninger og muligheter, men har virket for sjelden til at har fått testet. Ser stort sett en rød ring som spinner.
Nettet detter ut hele tiden, får ikke brukt Netflix, Play funksjonen eller Apper, milt sagt veldig dårlig opplevelse.
+Relativt stabilt der jeg bor. +Får nesten det som er lovt (500 mbit). -Veldig dyrt for hastigheten.