Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ustabilt Internett fra dag en. Kundeservice er omtrent umulig å få tak i, og når en gjør det så bekrefter de at de kan se at det er problemer med tilkobling og hastighet. Løsning har de ikke. Har 100m/bit linje som leverer 2-10m/bit, mao, helt ubrukelig. En betaler for et produkt en ikke får.
Jeg har ringt og ring uten og få svar, har chattet med en fyr i en halvtime for å få hjelp, men plutselig avsluttet han chatten uten at jeg ble hjulpet. Har prøvd og skifte ruter uten at det har hjulpet. Nå blir det jul uten wifi og internett. Trodde vi hadde kommet lenger, helt amatørmessig og useriøst av et av Norges største selskap. St de får lov!!
avtale m telia TV og Bredbånd 369, kr men faktura gått opp 846 kr og telia bestemme selv for extra tjeneste og dette er ikke bra
Tregt. Ustabilt. Dyrt. Elendig kundeservice. Vært kunde i mange år i mangel på alternativer, men nå holder det. Unngå hvis du kan.
Ikke nok med at du må montere modem i et vindu, helst utvendig med kabler gjennom vinduet, og med beskrivelse om å plassere det x antall grader i himmelretning. Noe du selvsagt ikke får noe informasjon om på forhånd. For å få inn noe som helst av signal bør du ha skikkelig flaks med hvilken retning vinduene dine peker, eller er det jo bare å flytte huset av hensyn til Telia. Jeg er elektriker, men har ikke sjanse til å kunne streame noe uten en loading-sirkel på TV-en flere ganger om dagen. Ikke gå i fella og kjøp dette. Det er ren svindel. Og du er stuck med bindingstid for et år.
Ustabilt nett... "Vi har for tiden en feil som dessverre påvirker tjenestene du har hos oss. Vi jobber med å rette feilen, og beklager ulempene du opplever." Jobber? Tre dager med samme melding? Ingen vaktordninger i helgene...
Ustabilt nett og utfall opptil flere ganger i uken. Helst midt i en cupfinale, vmfinale etc. Veldig ofte i helger når kundesenter er stengt. Ville anbefalt til min verste fiende. Dessverre er man bundet til slike dårlige løsninger om man ikke bor sentralt. For all del, de er som regel hyggelige å prate med hvis man først får tak i de men det hjelper ikke når produktet er så dårlig.