Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nedetid flere ganger i uken i flere måneder. kundeservice sier gjentatte ganger de ikke kan se noe feil…!?
Helt forferdelig. Oppgraderte nettet i forkant av at jeg skulle se champions league på stream og fikk beskjed om at det skulle være tilgjengelig umiddelbart. Skulle gå fra 30 til 100 mb. Er vel ikke overraske de at vi nå sitter her med 1.5 mb etter 20 resets osv. Tilsynelatende elendig kunnskap på kundeservice også. Helt elendig opplegg. Blir å stemme for at sameiet kvitter seg med denne dritten.
Fikk installert fiber sist høst, og er kjempefornøyd med både hastighet (Har 500/500 og får 498/510) og tv-signaler.
Det er faktisk helt fantastisk at en av Norges største leverandører innen bredbånd klarer å miste tilkobling så mange ganger på kun en sone. Det forbløffer meg. Nå blir det bytte.
Jeg har opprettet avtalegiro med Telia med e-faktuta. Fortsatt så får jeg papirfaktura i posten med ekstra gebyr. Jeg har snakket med Storebrand bank og de bekrefter at de har problemer med akkurat dette. Telia skulle jobbe med saken var det de visstnok hadde sagt. Gidder ikke å være kunde her lenger hvis ikke Telia skjerper seg KRAFTIG. Nettet mitt er også blitt dårlig. Min PC kommer bare inn på 2G-signalene. Hadde det ikke vært for at sameiet har en avtale med Telia så ville jg aldri vært kunde her. Jeg fatter ikke at det går an....
Raskt og stabilt nett/tv som jeg anbefaler på det varmeste. Prøvd et par andre.Kan ikke måle seg mot Telia
Jeg har nesten utelukkende dårlig erfaring med kundeservice hos Telia bredbånd.Noen kundebehandler e virker tilsynelatende hjelpsomme men resultatet blir nesten alltid det samme, ett mareritt.Det må alltid flere telefonsamtaler til for å få noe til å skje, og det kan gå over en uke til nettet blir reparert.De må ha store interne problemer i denne bedriften, de leverer ikke det jeg forventer og måtte til slutt si opp avtalen.To mnd oppsigelsestid sier de da og ingen refusjon for tapte dager.De klarer heller ikke å gi meg faktura i nettbanken min, slik at jeg får fakturagebyr i tillegg hver måned. Dette er bare litt av mine problemer, og marerittet er nok ikke slutt enda.(oppsigelsestid) De har også opprettet ett nytt kundenummer som trer i kraft etter oppsigelsestid en min nå er utløpt, dette blir vanskelig å komme ut av 😱😠