Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prisen har økt med 300kr i mnd uten noe beskjed. Når man ringer dem tar det 1 time for å snakke med noen og vedkommende klarer ikke å ordne noe som helst, må alltid vente at noen andre ringer deg opp men det skjer aldri.
Jeg har en 5g antenne og betaler for 200mbps nedlasting hastighet men det er skjeldent jeg når opp til 100mbps engang , og endå mer skjeldent jeg når det jeg betaler for som er 200 mbps. Kundeservice er veldig dårlig og de hjelper med nesten ingenting heller. Anbefaller ikke.
Dårlig hastighet og dårlig service. Samt at nettet faller ut, ofte. Stopper flere ganger daglig. 2 på nett, hastighet: 70mbit/s
Tregt nett. Betaler for fri fart inntil 100 giga. Får kun 3mb s uansett😂😂
Jævlig innpåslitne dørselgere, og i mitt tilfelle så har de vært her 2 ganger på 1 år med samme spørsmål om jeg ønsker og bytte til internettet dems, tror det var wifi internett ellno.
Dette er en totalt gammeldags og ubrukelig teknisk "løsning" som jeg dessverre brukte noen timer på å forsøke å ta i bruk - helt forgjeves og bortkastet.
Dårlig for flere å game samtidig i husstanden. Linjen er ustabil