Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skjønner ikke hvorfor folk gir så dårlige ratingen her?! Helt topp kundeservice og helt topp Internett!
Tv/Internett forsvinner en søndagskveld klokken 01:00. Ingen å få tak i, ingen feilmelding, takket være en dumsnill kjærring, som tenker at dørselgere også har en jobb har jeg nå fått Norges værste abonnement, og i og med at det var søndag igår, er det akkurat 11 dager siden jeg undertegnet dette. Håper å krangle meg til 10 dagers fristen. Hadde Get for 13 år siden. Må bare si, de er like dårlige nå som da. Anbefaler absolutt ingen å gå for Get.
WiFi er nærmest ubrukelig, holder ikke mål👎 Har ringt kundeservice 100 ganger med samme problem. Går tilbake til Telenor når de kan gi mere hastighet. Aldri mere Get.
Altfor ofte at nettverket krasjer. Idag har bredbåndet vært dødt i over seks timer. Bytter leverandør...
Nettet har vært borte i 7 timer. Kun driftsmelding som sier at de jobber med saken.
Det tar en enighet å laste startskjerm eller bytte kanal. Til tross for 500/500 linje klarer jeg til tider knapt å laste en web side.
Lite positivt å si da de har rotet med masse regninger, nettet ramler inn og ut stadig vekk samt at mesh enhetene de leverer er ubrukelig og ufattelige ustabile. Selv om de har blitt restartet og etc. Anbefales ikke. Tilbake til Viken Fiber.