Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jævlig innpåslitne dørselgere, og i mitt tilfelle så har de vært her 2 ganger på 1 år med samme spørsmål om jeg ønsker og bytte til internettet dems, tror det var wifi internett ellno.
Dette er en totalt gammeldags og ubrukelig teknisk "løsning" som jeg dessverre brukte noen timer på å forsøke å ta i bruk - helt forgjeves og bortkastet.
Dårlig for flere å game samtidig i husstanden. Linjen er ustabil
Ustabilt nett målt over tid. Veldig vekslende hastighet og noen ganger bortfall. Mesh wifi i huset fungerer bra, men det er signalene inn som ikke funker. Betaler for en vare jeg ikke får. De nekter å gi rabatt eller redusere faktura, og sier at hvis jeg ikke er fornøyd kan jeg bytte til en annen leverandør. Antagelig vet de at Telenor ikke er bedre og fiber/kabel finnes ikke i mils omkrets. For liten konkurranse!! Elendig kundeservice.
Får stadig vekk meldinger om planlagt- eller uplanlagt nedetid i mitt område. Nå begynner det å bli litt for mye dessverre.
Telia trådløst bredbånd 100\50 Fungerer fint ut prøvetid\åpent kjøp periode deretter er dessverre historien en helt annen 2\3 deler av hastigheten er plutselig gått opp i røyk (30\15) Spurte Telia angående dette hvor de da skylder på etter hva jeg forstod det som For lav kappasitet i forhold til antall tilknytede brukere opp mot gitt basestasjon Oppsumert tar altså etter min forståelse Telia på seg flere kunder innen for et gitt område enn hva egentlig utstyret dem har til rådighet er kapabelt til å håntere å kunden sitter igjen med svarteper.
Får ingen kontakt. Tar ikke telefon. Har ingen å kontakte. Har ikke mail. Gjør feil hele tiden.