Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk DNS problemer. Vet ikke hvorfor, vet ikke hva det er egentlig, søkte rundt og fikset det selv pga kundeservice tok mer enn 40 min å svare. Ingen planlagt arbeid er annonsert på nettsiden, og ingen problemer i mitt område er annonsert. Fikk ingen varsel på hvorfor dette kunne ha skjedd.
Fikk trådløs bredbånd, fungerer ikke optimalt. Kobler seg ut av og på uten noen varsel. Må ringe eller chatte med kundeservice for hjelpe hver gang.
Siden jeg fikk 5G bredbånd fra Telia har jeg ikke fått lovet hastighet en eneste dag. På ettermiddagene er det helt forferdelig, nede i 5 Mbps. Byttet så fort jeg kan. Telia 5G bredbånd er en vits.
Er ikke i nærheten av å levere avtalt hastighet. Måler mellom 50 og 100 mbps, betaler for 500.
Bredbandet er meget bra når det fungerer. Men til tider mangler vi dekning i huset. Dette blir bare oftere og oftere dessverre. Fungerer svært dårlig for oss med hjemmekontor og barn/ungdom i hus.
Dekking kan bli bedre til hytte , og pris er høy fortell hva er bra eller darlig
Internett signal fra Telia bremser hele måned. De har driftsmelding for postnummer. Tross at for kunderservice lyver at de har ikke problemer og prøver å sende egen medarbeider for sjekk mot betaling. Monopoliet må stoppes og kunder må få fritt valg av leverandører !