Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Om du har mulighet, styr unna dette selskapet, om du da ikke vil bli behandlet som en komplett idiot, bli totalt ignorert og aldri bli lyttet til. Dessverre så har borettslaget jeg bor i avtale med dette talentløse selskapet, ellers hadde jeg byttet leverandør for tv og nettjenester for lenge siden.
Veldig god kunderservice med rask levering av produkt. modem og mikroboks tok bare noen minutter og koble opp og nettet og tven var igang like etterpå. Jeg er veldig fornøyd med hvor lett og hvor raskt det har vært.
Har kommet ut av tellinga men tror vi har byttet 6 bokser for TV. Ingen beklagelser, refusjon, forbedringer osv. Mnd pris steg uten varsler. Nå er det slutt. Bytter leverandør i morgen.
Mistet alle tjenester fra Get. De må sende tekniker og første ledige er om 6 dager!! Man kan altså risikere å være uten nett i nesten en uke som Get-kunde. Og dette betaler man godt over 1000 kroner måneden for!
Et helt elendig og ubrukelig produkt. Tregt og faller ut slik at omstart / reinitialisering kreves opptil flere ganger i løpet av en TV kveld. Rett og slett håpløst! Bytter umiddelbart tilbake til Lyse.
Dårlig produkt og elendig kundeservice. Produktet gjenspeiler de ansatte! Dersom du er ute et solid produkt og er opptatt av god kundeservice, anbefales ikke Get!
Get øker hastigheten og setter opp prisen. Gang på gang. Dette gjør at minimumsprisen på bredbånd øker, hvor igjen folk som ikke har nytte av 75mbit ++ ser seg nødt til å betale for det. I tillegg byr de på markedets dårligste dekoder (Get Box II), hvor sirup langt i fra er beskrivende nok. Dette er klare tegn på at konkurransen er hemmet, og at monopolismen fortsatt står sterkt i flere geografiske områder i landet. Get burde skamme seg.