Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har personlig levert tre brev i resepsjonen til TAFJORD. Problem med nett og TV. Skrev ny langsiktig avtale etter GET tok over for Altibox. Ble lovet gull og grønne skoger, utskiftning av bok og tre gratis meshere medlevert. Det aller verste er å ikke nå fram og å ikke få respons på reklamasjon og klage.
Get nettet er stort sett ustabilt. De oppdaterer sjelden driftsmeldinger med når det er problemer. De får du først vite om når du ringer (typ; mange andre kunder har ringt inn i dag med samme problem.. Prøv å re-sett ruteren). Helt håpløst at et så stort selskap ikke har kontroll på sine nett også. Nå er det tydeligvis feil med Sagem v2 ruter (som alltid har vært så bra ref. kundeservice). Nå er Sagem v3 på vei i postkassa. Anbefaler ingen å bytte til Get før de klarer å få kontroll på sine nett (les produkter) og hvor re-sett ruter eller bytt ruter er løsningen.
Nettet er ubrukelig enkelt å greit har 150 linje men folk med dårligere linje får bedre Ping i spill å mer stabilt nett
Håpløs kundeservice, får alltid høre at det skal fikses eller at det ser bra ut, men ting blir aldri bedre. Produktene er elendige og jeg mister tilgang til internett flere ganger hver kveld. Spesielt ofte etter klokka 2300. Ville ikke anbefalt Get til min verste fiende. Tragisk.
Norges verste kundeservice. Du får aldri bestilt det du bestiller + at det tar 3 mnd for å få kabel. Elendig!!!
Ofte nettproblemer, har aldri hatt annonsert hastighet! Kundeservicen kan være god eller helt utrolig dårlig. De gjør mye feil, preg av å ikke bry seg. De er også desidert dyrest.
Mobilnettet er ekstremt tregt og det er nok det mest ustabile nettet jeg noensinne har brukt. IKKE BYTT TIL GET!