Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selv etter oppgraderinger så går nettet utrolig treigt, og forsvinner stadig. Fulgt alle «tipsene», men får heller stadig «tilbud» om oppgraderinger. Ingenting som tyder på at problemet blir løst. Grunnet avtale med sameiet så får jeg heller ikke byttet.
Nettlinjen går ned nærmest ukentlig, stort sett på dagtid (dvs. uanmeldt vedlikehold), og man får lite for pengene sammenlignet med andre, store leverandører.
Vi er dessverre bundet til Get gjennom avtale i borettslaget. Vi har en leilighet på 80 kvm og opplever store problemer med nettverket i leiligheten. På kjøkkenet og soverommet er det knapt dekning, og på stua så faller nettet bare ut innimellom. Har måttet restarte og resette Get-boksen så mange ganger i forsøket på å få et litt mer stabilt nett. Get har ingen forslag til hva man skal gjøre. De foreslår å restarte og sier at de ikke har noen feil i sitt område. Vi har flere produkter fra Get, og kundeservice er elendig på alt sammen. De som jobber der virker som de kan lite om sine egne produkter, og selv henvendelser via nett blir ikke besvart.
Lite forståelse for problemet, lite løsningsorientert, lite kunnskap, veldig lang ekspediteringstid.. dårlige greier, vi bytter til noen andre leverandører, blir helt sikkert bedre!!
Har aldri har problemer med Get de årene jeg har hatt tv og bredbånd fra dem. Får alltid en sms om det er problemer i nærområdet og en sms når det er fikset. Har nå 500/25 men skulle ønske som mange andre at opphastigheten kunne vært høyere.
Stadig ute av drift, skal man betale full pris på dette?? Hva har der tenkt å gjørefor å forbedre dere? Dette holder ikke mål hvis jeg skal fortsette som kunde hos dere.
Fiber til over 800kr i mnd og så virker det kun 60% av tiden. Til tider faller det helt ut og da må vi vente flere dager på tekniker. Umulig å streame film da det faller ut.