Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Måler kun 14 mb/s nedlasting, betaler for 150, dette er etter at de satte opp prisen og såkalt økte hastigheten til 150. Flere som opplever det samme?
Ingen ting er bra med Get. Jeg har både fiber og tv fra Get og ingen av delene virker som de skal. Velg en annen leverandør...
Ikke mye positivt her dessverre. I beste fall ustabilt. Har hørt rykter om gode løsninger og muligheter, men har virket for sjelden til at har fått testet. Ser stort sett en rød ring som spinner.
Nettet detter ut hele tiden, får ikke brukt Netflix, Play funksjonen eller Apper, milt sagt veldig dårlig opplevelse.
+Relativt stabilt der jeg bor. +Får nesten det som er lovt (500 mbit). -Veldig dyrt for hastigheten.
Om du har mulighet, styr unna dette selskapet, om du da ikke vil bli behandlet som en komplett idiot, bli totalt ignorert og aldri bli lyttet til. Dessverre så har borettslaget jeg bor i avtale med dette talentløse selskapet, ellers hadde jeg byttet leverandør for tv og nettjenester for lenge siden.
Veldig god kunderservice med rask levering av produkt. modem og mikroboks tok bare noen minutter og koble opp og nettet og tven var igang like etterpå. Jeg er veldig fornøyd med hvor lett og hvor raskt det har vært.