Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ustabilt nett.Kommer ikke frem til Telia ,men det skal de ha: Regninga kommer pungtlig.
Nettet går ut flere ganger om dagen, og noen ganger tar det et helt døgn for å få det fiksa! Jeg får ikke nettet jeg betaler for og nedlastingshastigheten er altfor dårlig! I tillegg er kundeservicen er latterlig. Har du problemer med nettet så har du inget valg enn å vente til at nettet skal funke igjen. Hold deg unna Telia nett så godt du kan, da sparer du penger og hodepine.
Gikk tilbake å ble Telia kunde igjen for noen måneder siden da jeg fikk et godt tilbud. Kvaliteten på leveransen har vært dårlig. Montør har vært her en gang for å fikse problemet, men nettet er fremdeles ustabilt. Toppen på irritasjon er at jeg har blitt fakturert for reklamasjonen noe som selvsagt er helt uaktuelt å betale.
+Prisene hadde vært gode om man faktisk fikk det som ble reklamert for. - TV-boksen til Telia er elendig. Har hatt 3 forskjellige nå, og alle 3 har hatt alvorlige feil. - Ustabil hardware i telia-router (Har fått to, begge med samme feil) - Ofte utfall. (minst 2 ganger i uken, spesielt mellom klokken 20 og 01.) - Lavere hastigheter enn man betaler for. - Telia nekter selv for utfallene, selv om jeg kan vise til logg i deres egen router. - Kundeservicen er katastrofe. De følger manus uten snev av kompetanse. - Telia hadde datainbrudd, der hackere fikk tilgang til kontoen min og belastet meg for flere tusen kr i ulike strømmetjenester. Telia benytter seg av en falsk to-trinns-verifisering. (Den gjør ingenting annet enn å lure kunden til falsk trygghet.)Telia innrømte og beklaget datainnbrudd, men først etter mange runder. Jeg fikk pengene tilbake, men først etter 8+ timer i telefon og telefonkø med Telia. Jeg har enda ikke fått tilgang til "mine sider" (hackere har fortsatt tilgang) og Telia vet ikke hvorfor. Jeg har hatt besøk av "tekniker" to ganger. han går rundt med en radiomåler og måler "lekkasjer". Det minner mer om åndenes makt enn en IT-tekniker. Han finner ingen feil, klør seg i hodet og så reiser han hjem igjen. Dette måtte jeg tidlig hjem fra jobb for å være med på.... Ikke bli kunde i Telia med mindre du absolutt må!
Ble lurt inn på en avtale etter feilaktig informasjon fra Telia. Forsøkte derfor å stanse avtale innenfor angrefrist, men må likevel betale gebyr på hele 4500kr. Føler meg lurt, og får ingen konstruktiv dialog med kundeservice.Denne virker elendig. Anbefaler ikke å benytte Telia.
Måtte sitte en halvdag for å få snakke med ks. De klarte likevel å løse tekniske problemer.
Utrolig dårlig kundebehandlingog service! Aldri vært borti lignende! Har dessverre telia tv og internett i borettslaget.. De var hos meg 5 ganger for å ordne opp i en liten feil og som tok 3mnd. Titalls timer på tlf ble lovet å bli ringt opp igjen uten at det skjedde, sendte inn klager uten å høre noe mere. I tillegg ble det borret nye hull i veggen da de bare kunne fjernet den gamle boksen først..(nyoppusset leilighet 2022) Enda får jeg en regning og ingen kompensasjon for dette tullet...!