Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Get øker hastigheten og setter opp prisen. Gang på gang. Dette gjør at minimumsprisen på bredbånd øker, hvor igjen folk som ikke har nytte av 75mbit ++ ser seg nødt til å betale for det. I tillegg byr de på markedets dårligste dekoder (Get Box II), hvor sirup langt i fra er beskrivende nok. Dette er klare tegn på at konkurransen er hemmet, og at monopolismen fortsatt står sterkt i flere geografiske områder i landet. Get burde skamme seg.
Vi betaler for 50 mbps, men realistisk hastighet er 1-3 mbps. I tillegg slutter nettet å fungere (0 til 0,3 mbps) flere ganger daglig. Om Get 2 boksen er dårlig eller om bredbåndet som Get tilbyr i seg selv er dårlig vet jeg ikke, men resultatet er at nettet er helt forferdelig. Prøv en annen bredbåndsprovider!
Vi har hatt fiber fra Get i sameiet i et års tid nå og jeg har ingen ting å utsette. Det har vært nede to-tre ganger på et år, men aldri så lenge at det er plagsomt. Får levert akkurat det jeg betaler for. Har tilgang til, men bruker ikke deres linjere TV-tilbud (hvem gjør vel det i disse dager?).
Tafjord Kraft som jeg har fibernett av, byttet tv leverandør til Get og jeg har bare hatt problemer. Ufrivillig Get tv i stua som jeg vurderer å si opp. Ingenting virker som det skal og direktekanaler bare står å laster.. gjerne med lyd. Dritlei hele "overgangsfasen" . Det skal ikke være sånn og dette betaler vi for. Rett å slett dårlig gjort!
Jeg har hjemmekontor og er avhengig av et fungerende og stabilt internett. Jeg reiser en del i jobben, ca 50% av tiden. Likevel opplever jeg 10 brudd-tap av nettforbindelse bare i 2019. Er jeg bare uheldig eller har det vært flere brudd? De på kundeservice er greie og kan ikke for at teknikken er så sårbar. Det hjelper lite og de tilbyr refusjon/avslag pr tapte dag. Det er for dårlig og jeg sjekker andre aktører.
GET er noe av det verste jeg har vært borti, nettet funker så og si aldri.. Som de skriver på sitt nettsted at Wifi skal fungere utmerket på alle rom? Det er bare tull.. funker ikke bra på et eneste rom i huset :)
Har måttet bytte Internet modem/router fra GET to ganger på de 4 månedene jeg har vært kunde. Begge gangene har gitt meg nedetid på en uke før jeg er på nett igjen. Møter en vegg av arroganse når man prøve å få kundeservice til å forstå at 5 dager nedetid ikke er helt innafor når man betaler for en tjeneste.