Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke mye positivt her dessverre. I beste fall ustabilt. Har hørt rykter om gode løsninger og muligheter, men har virket for sjelden til at har fått testet. Ser stort sett en rød ring som spinner.
Nettet detter ut hele tiden, får ikke brukt Netflix, Play funksjonen eller Apper, milt sagt veldig dårlig opplevelse.
+Relativt stabilt der jeg bor. +Får nesten det som er lovt (500 mbit). -Veldig dyrt for hastigheten.
Om du har mulighet, styr unna dette selskapet, om du da ikke vil bli behandlet som en komplett idiot, bli totalt ignorert og aldri bli lyttet til. Dessverre så har borettslaget jeg bor i avtale med dette talentløse selskapet, ellers hadde jeg byttet leverandør for tv og nettjenester for lenge siden.
Veldig god kunderservice med rask levering av produkt. modem og mikroboks tok bare noen minutter og koble opp og nettet og tven var igang like etterpå. Jeg er veldig fornøyd med hvor lett og hvor raskt det har vært.
Har kommet ut av tellinga men tror vi har byttet 6 bokser for TV. Ingen beklagelser, refusjon, forbedringer osv. Mnd pris steg uten varsler. Nå er det slutt. Bytter leverandør i morgen.
Mistet alle tjenester fra Get. De må sende tekniker og første ledige er om 6 dager!! Man kan altså risikere å være uten nett i nesten en uke som Get-kunde. Og dette betaler man godt over 1000 kroner måneden for!