Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får stadig vekk meldinger om planlagt- eller uplanlagt nedetid i mitt område. Nå begynner det å bli litt for mye dessverre.
Telia trådløst bredbånd 100\50 Fungerer fint ut prøvetid\åpent kjøp periode deretter er dessverre historien en helt annen 2\3 deler av hastigheten er plutselig gått opp i røyk (30\15) Spurte Telia angående dette hvor de da skylder på etter hva jeg forstod det som For lav kappasitet i forhold til antall tilknytede brukere opp mot gitt basestasjon Oppsumert tar altså etter min forståelse Telia på seg flere kunder innen for et gitt område enn hva egentlig utstyret dem har til rådighet er kapabelt til å håntere å kunden sitter igjen med svarteper.
Får ingen kontakt. Tar ikke telefon. Har ingen å kontakte. Har ikke mail. Gjør feil hele tiden.
Har hatt Telia i et par år og fikk tilbud om nytt 5G utstyr. Utstyret ble tilsendt, men de fikk det aldri til å virke. Ble tilslutt anbefalt å si opp abonnementet da det var kapasitetsproblemer fordi de har solgt for mye. Gamle kunder må altså vike for nye i Telia. Værste kundebehandling jeg har opplevd noensinne
Kundebehandling som ikke fungerer, ber meg grave opp kommunal vei for å fikse brudd på kabel fra deres koblingsboks
Ustabilt og til tider ubrukelig. Regner eller snør det mye er det ekstra dårlig. Telia lovet at 5G bredbånd skulle snart bli tilgjengelig men nå vet de ikke når det evt kommer til å skje..
Telia bredbånd leverer ikke til forventningene. Det er stadig feil og avbrudd i tjenestene og de bruker lang tid på å rette opp i feil. Kostbart å drifte hjemmekontor via mobil (annen lev.)