Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nettlinjen går ned nærmest ukentlig, stort sett på dagtid (dvs. uanmeldt vedlikehold), og man får lite for pengene sammenlignet med andre, store leverandører.
Vi er dessverre bundet til Get gjennom avtale i borettslaget. Vi har en leilighet på 80 kvm og opplever store problemer med nettverket i leiligheten. På kjøkkenet og soverommet er det knapt dekning, og på stua så faller nettet bare ut innimellom. Har måttet restarte og resette Get-boksen så mange ganger i forsøket på å få et litt mer stabilt nett. Get har ingen forslag til hva man skal gjøre. De foreslår å restarte og sier at de ikke har noen feil i sitt område. Vi har flere produkter fra Get, og kundeservice er elendig på alt sammen. De som jobber der virker som de kan lite om sine egne produkter, og selv henvendelser via nett blir ikke besvart.
Lite forståelse for problemet, lite løsningsorientert, lite kunnskap, veldig lang ekspediteringstid.. dårlige greier, vi bytter til noen andre leverandører, blir helt sikkert bedre!!
Har aldri har problemer med Get de årene jeg har hatt tv og bredbånd fra dem. Får alltid en sms om det er problemer i nærområdet og en sms når det er fikset. Har nå 500/25 men skulle ønske som mange andre at opphastigheten kunne vært høyere.
Stadig ute av drift, skal man betale full pris på dette?? Hva har der tenkt å gjørefor å forbedre dere? Dette holder ikke mål hvis jeg skal fortsette som kunde hos dere.
Fiber til over 800kr i mnd og så virker det kun 60% av tiden. Til tider faller det helt ut og da må vi vente flere dager på tekniker. Umulig å streame film da det faller ut.
Satt først en time i telefonkø. Trengte hjelp med router innstillinger. Fikk beskjed om at det var utenfor deres ansvarsfelt å hjelpe. Merkelig. Routeren har jeg jo fått av Get. Helt innafor å forvente litt hjelp med deres produkter synes da jeg. Etter å ha sagt at de ikke vil hjelpe meg, presterer dama å spørre om det er noe mer hun kan hjelpe med. Tydeligvis ikke. Bor dessverre i borettslag og kan ikke skifte leverandør, så er "stuck" med dårlig router, med lite til ingen instillingsmuligheter, kan ikke spille online på mange spill blant annet.