Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tregt og ustabilt nett, dårlig kundeservice. Må fullføre 1.år binding så blir det fiber.
Har hatt totalt 15 måneder med internet problemer med GET. I 2 forskjellige bostander. Kundeservicen er en helt separert avdeling fra hva du bestiller, med kun simple og enkle protokoller som å si at alt ser bra ut, når du tydelig ser at nettet er dårlig. De tilbyr ingen nettverksrelatert hjelp, og du blir alltid avvist av dem med mindre du har lært deg opp til å kunne mer enn dem. Jeg tør ikke tenke på hva som skjer hvis man bestiller en teknikker for en stor sum fra dem. De selger/låner som regel med utstyr som ikke har kapasitet til å gjennomføre den evnen nettet skal ha. Avhenger du av Real-Time oppdateringer, som i spill eller annen aktivitet som krever stabile oppdateringer, så er det ingenting du kan få fra GET som vil fungere, ettersom dette heller aldri blir tilbudt. De vil prakke på deg høyere hastighet for mer penger etter som kundeservice driver også varmt/mersalg. Skal du bare se på Netflix og absolutt ingenting annet kan du være heldig, og få ting til å fungere akkurat bra nok. Jeg tør ikke engang tenke på hvor mange tusen forbrukere som blir svindlet av GET uten å kunne gjøre noe med det, evt inntil bindingsperioden er over.
Har ingen sted å henvende seg når internett blir borte på kveld/helg. Aldri hatt lignende problemer med canal digital. Vurdere å bytte til noen andre. Veldig lei nå.
Har get boks 2. Dårlig Wi-Fi dekning og fjernkontrollen responderer så og si ikke, samtidig som at den er lite brukervennlig. Alt går veldig s a k t e... Er du i kontakt med get over telefon, lover de deg både det ene og det andre, men lite av det som loves stemmer. Kunderådgiver gir ikke beskjed om ekstra fakturering, går rett over avtalegiro uten at du som kunde informeres.
Dessverre har alle borettslag jeg har bodd i valgt Get som deres operatør. Nettet er elendig. Da jeg endelig flyttet et sted jeg slapp å være Getkunde ufrivillig, krevde Get at jeg returnerte ruteren. At jeg hadde kjøpt den, brydde de seg ingenting om.
Planlegger å gå inn i borettslagets styre, og ta på meg jobben med å kaste Get på dør.
Misfornøyd med så og si alle aspekter ved å være kunde hos Get. Dårlig kundeservice, dårlige montører/konsulenter og svært ustabilt nettverk. Har hatt Get i snart 10 år, hvor jeg kan med sikkerhet si at det har fungert 30-35% av tiden. Betaler for 150/150 og blir servert 30/5 og til tider 7-8/2 i hastighet. Dette har jeg også loggført i speedtest siden 2012. Har hatt «spesialister» fra Get hjemme for å prøve å ordne opp i dette sikkert over 20 ganger de siste 5 årene. Spesialistene er innleide freelancere, og ikke Get sine egne. Siste karen som var innom hadde ikke engang med seg utstyr, fordi dette hadde han glemt og var usikker på hvor var. Dette er kvaliteten på hjelpen Get sender ut til sine kunder. Jeg skriver dette ved hjelp av mobildata, da nettet selvfølgelig er nede nå. På dette stadiet er jeg så forbannet, jeg føler jeg har blitt snytt i årevis og betalt ville summer for det som skulle være et meget bra og stabilt hjemmenettverk med 150/150 linje. Det jeg får for pengene er internet i små perioder i løpet av dagen, og hastigheten er alltid under 20mbs/ 2-3 mbs. Har også byttet alt av routere her mange ganger, men uten hell. Vet ikke hvordan lovverket er her, om jeg er klovnen som har betalt i årekker og ikke fått i nærheten av den kvaliteten jeg betaler for, eller om dette faktisk kan kategoriseres som svindel. Jeg har flust av mailkorrespondanse, speedtest-logger og kvitteringer for alt arbeid som har blitt gjort for å forsøke å bedre nettverket siden 2012. Jeg anbefaler INGEN å bli kunde av Get