Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får ingen kontakt. Tar ikke telefon. Har ingen å kontakte. Har ikke mail. Gjør feil hele tiden.
Har hatt Telia i et par år og fikk tilbud om nytt 5G utstyr. Utstyret ble tilsendt, men de fikk det aldri til å virke. Ble tilslutt anbefalt å si opp abonnementet da det var kapasitetsproblemer fordi de har solgt for mye. Gamle kunder må altså vike for nye i Telia. Værste kundebehandling jeg har opplevd noensinne
Kundebehandling som ikke fungerer, ber meg grave opp kommunal vei for å fikse brudd på kabel fra deres koblingsboks
Ustabilt og til tider ubrukelig. Regner eller snør det mye er det ekstra dårlig. Telia lovet at 5G bredbånd skulle snart bli tilgjengelig men nå vet de ikke når det evt kommer til å skje..
Telia bredbånd leverer ikke til forventningene. Det er stadig feil og avbrudd i tjenestene og de bruker lang tid på å rette opp i feil. Kostbart å drifte hjemmekontor via mobil (annen lev.)
Ganske dyr på tv pakkene sine. Endrer utseende uten å si ifra, mange oppdateringer
Litt ustabilt til tider, plutselig så er det ingen dekning.