Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig kundeservice, umulig og ha en seriøs samtale ang pris på bredbånd, virket bare helt useriøst. Selger presser for og få et JA via tlf.
Ustabilt nett til tider. Ofte 'arbeid i mitt område'. Umulig å kunne kontakte de. Og når du kommer igjennom så lager de en sak på det, men ingenting skjer. Styr unna!
Så lenge ting fungerer er det helt ok - men trenger du hjelp - glem det😡
Etter en runde med telia support sitter jeg igjen med magesår, hjerteinfarkt og en overbevisning om at telia hater kundene sine (og kundebehandlerne). Det er for mye som ikke virker/bevisst trenerer/forvirrer til å ramse opp her, men det beste var å trykke 1 for å bli ringt opp igjen av telia, og når man blir ringt opp igjen, blir mann satt tilbake i kø! Utrolig!
Har forsøkt å nå kundeservice her for å endre adresse (si opp bredbånd på gammel adresse og be om tilbud på ny). satt i telefonkø i 25 minutter og gav opp, i chattkø i over en time (teknisk feil så måtte forsøke igjen), gav opp der og. kom til slutt gjennom etter 1,5 time i telefonkø i dag. Helt uholdbart. Har heller ikke fått den hastigheten vi har betalt for.
Svært ustabilt og dårlig. Avtale med borettslag der vi på to mnd har mistet nettet i mange timer uten forbedring. Frarådes på det sterkeste til alle privatpersoner og borettslag/sameier.
Veldig ustabilt og ikke fått det vi har betalt for. Kundeservice har ikke vært instans til å hjelpe ved kontakt, så ofte har vi måtte benytte 4/5G.