Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hjemmesentralen har store mangler på hva man kan styre selv, bla. er det ikke mulig å sette opp gjestenettverk eller å se IP på enheter som koblet på.
Blir dårligere og dårligere, fra å hakke til at jeg nå ikke kommer på nett hverken på telefon eller pc. Frekk fyr på kunde"service" hevder jeg har en kjempebra deal. Ikke imøtekommende i det hele tatt og lyttet INGENTING. Da man ikke kommer på nett har man jo ingen bra deal... men de skal prøve å selge deg fler tjenester, kanskje levere det man har betalt for først
Om du ønsker å ha et stabilt dårlig internett, og samt få feilmeldinger hver dag om problemer i nabolaget så er Telia Bredbånd tingen for deg. For deg som ønsker å spille med konsistent ustabilt og hakkete gameplay så er Telia tingen for deg. Minimum 30 i ping hele døgnet kommer også med på kjøpet. Har du Lyse tilkoblet, eller mulighet til å bytte til Lyse..... Gjør det med en gang
Jeg er veldig misfornøyd med Telia trådløst bredbånd. For det første spurte jeg FØR jeg inngikk avtalen om de støttet bridging, siden jeg har eget nettverksutstyr. Tre ulike personer sa at ja, det gjør de. Bestilte så og fikk installert, og så viser det seg at de ikke støtter det allikevel. For det andre er internettforbindelsen ustabil. Den kan være oppe noen dager, og så mister den forbindelsen. Og da må modem+ruter restartes for å kunne koble seg på igjen. Helt utrolig! Nei, dette er elendige saker. Det eneste positive jeg kan si er at de skjønte at den bindingstiden kunne de se langt etter.
Ok bredbånd, litt lang tid får å få svar hos kunde servis
Vært kunde i ca. en år nå og har egentlig vært fornøyd med internetten når den har fungert. Hastigheter er ikke helt opp mot 50Mbps men det duger, noe høy ping som er å forvente på trådløst brebånd. Men etter et strømbrudd den 27.10.21 mistet vi dekningen. Ringte kunderservicen og etter 2 dager på telfonen fant vi ut at de har sprengt kapasitet på vår celle. De har med andre ord solgt ut flere abonomenter enn de greier å levere. De hadde ingen planer om å fikse opp i feilen, de sa bare at vi skulle si opp abonomentet uten å få noen bruddkostnad... Helt elendig måte å behandle kunder på, veldig irritere de ettersom at prisene er gode i forhold til mange andre leverandører som kan levere her.
Jeg har mobilt bredbånd, bestilte fra Getz. Som så ble kjøpt av Telia. Og jeg sa det var for online spilling bla... Jeg har ikke hatt en eneste dag med åpen, nat port.Streng, er standarden. Til tider kan jeg bare glemme å spille. Jeg har krav på at de skal fikse det, men tror du de bryr seg?... Styr unna Telia!