Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt og stabilt nett/tv som jeg anbefaler på det varmeste. Prøvd et par andre.Kan ikke måle seg mot Telia
Jeg har nesten utelukkende dårlig erfaring med kundeservice hos Telia bredbånd.Noen kundebehandler e virker tilsynelatende hjelpsomme men resultatet blir nesten alltid det samme, ett mareritt.Det må alltid flere telefonsamtaler til for å få noe til å skje, og det kan gå over en uke til nettet blir reparert.De må ha store interne problemer i denne bedriften, de leverer ikke det jeg forventer og måtte til slutt si opp avtalen.To mnd oppsigelsestid sier de da og ingen refusjon for tapte dager.De klarer heller ikke å gi meg faktura i nettbanken min, slik at jeg får fakturagebyr i tillegg hver måned. Dette er bare litt av mine problemer, og marerittet er nok ikke slutt enda.(oppsigelsestid) De har også opprettet ett nytt kundenummer som trer i kraft etter oppsigelsestid en min nå er utløpt, dette blir vanskelig å komme ut av 😱😠
Nett og tv faller ut flere ganger per dag! Latterlig dårlig! Kommer til å bytte nå. Møkk lei hele Telia!
Har hatt telia 500 i 3 år nå. Hadde problemer én gang - da kom det montør dagen etter og skiftet til nyeste hjemmesentral. Ellers har det vært dønn stabilt. Kundeservice svarer hurtig på chat. TV-løsningen er også veldig bra, selv om vi kun bruker TV over WIFI (noe som i grunnen sier sitt om stabiliteten). Det eneste lille minuset er at man har ganske lite kontroll over ruteren, da den er «desentralisert».
Klarer ikke å levere stabilt nett. Jeg ville byttet øyeblikkelig hvis det ikke var for at borettslaget har tegnet kollektiv avtale.
Har deknings garanti som ikke er verdt en d.......t. Blir lovet alt mulig men de holder ingenting av det.Betaler 799 pr mnd med hastighet på max 200 mps men får ikke høyere enn 10 mps elendige greier.
Vært 14 dager uten nett, ingen forklaring, ingen prøver å ordne det. To ansatte bare smalt på røret da de ikke ville sette over til teknisk. Fått 5 forskjellige svar fra fem operatører. Over en halv times ventetid før de tar telefonen. Svarer frekt på spørsmål og prøver å unnskylde seg. Var 14 dager uten brannalarm og innbruddsalarm uten å få beskjed. Naboen hadde samme problem. 5G nettet bare lader og lagger og detter ut hele tiden. STYR UNNA!