Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig ustabilt og ikke fått det vi har betalt for. Kundeservice har ikke vært instans til å hjelpe ved kontakt, så ofte har vi måtte benytte 4/5G.
Internett faller ut. Timelang kø både via chatbot og telefon. Hjelpsomme ansatte når jeg omsider får kontakt, men jeg har fått nok.
Om man trenger å kontakte Telia pr tlf tar det 45-60 minutter å komme gjennom Intet tilbud om å legge igjen mobilnummer for å bli oppringt når kundemottaker blir ledig. Lite hjelp å få når man først kommer gjennom
Fikk DNS problemer. Vet ikke hvorfor, vet ikke hva det er egentlig, søkte rundt og fikset det selv pga kundeservice tok mer enn 40 min å svare. Ingen planlagt arbeid er annonsert på nettsiden, og ingen problemer i mitt område er annonsert. Fikk ingen varsel på hvorfor dette kunne ha skjedd.
Fikk trådløs bredbånd, fungerer ikke optimalt. Kobler seg ut av og på uten noen varsel. Må ringe eller chatte med kundeservice for hjelpe hver gang.
Siden jeg fikk 5G bredbånd fra Telia har jeg ikke fått lovet hastighet en eneste dag. På ettermiddagene er det helt forferdelig, nede i 5 Mbps. Byttet så fort jeg kan. Telia 5G bredbånd er en vits.
Er ikke i nærheten av å levere avtalt hastighet. Måler mellom 50 og 100 mbps, betaler for 500.